کد خبر: ۶۴۵۱۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲

فرمانده سپاه اصفهان: مردم و بسیجیان در مبارزه با کرونا سربلند بیرون آمدند

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ضمن اشاره به تدوین برنامه‌های سپاه براساس خدمت‌محوری گفت: مردم و بسیجیان در مبارزه با کرونا سربلند بیرون آمدند.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار مجتبی فدا عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه کاشان، ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز اظهار داشت: منطقه کاشان نیز مدتی با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و تمامی مسئولان برای شکست این ویروس عزم خود را جزم کردند.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا شرایطی را ایجاد کرد که شکرگزار نعمت‌های خداوند شدیم، افزود: وحدت و انسجام یکی از آزمایش‌هایی بود که به واسطه ویروس کرونا نظام مقدس جمهوری از این امتحانات موفق و سربلند بیرون آمد اما در متمدن‌ترین کشورها اقلام بهداشتی نایاب شده و این موضوع به یک معضل تبدیل شده است.

فرمانده سپاه اصفهان: مردم و بسیجیان در مبارزه با کرونا سربلند بیرون آمدند

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ابراز داشت: ویروس کرونا خوشبختانه با همکاری خوب مردم این امید را ایجاد کرد که صحت و سلامتی مجدد به زودی به جامعه برمی‌گردد.

وی ضمن تاکید به مشارکت مردم برای شکست ویروس کرونا گفت: فوت هر شخصی به هر دلیلی به واسطه ویروس کرونا برای همه سخت است و بر همین اساس تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این ویروس را شکست دهیم و باید در نظر باشیم که همه باید برای شکست این ویروس دست به دعا برداریم.

فدا با بیان اینکه تمامی برنامه‌های بسیج خدمت محور است، تصریح کرد: مردم و بسیجیانان با تمام قوا پای کار آمدند و به نقاطی ورود پیدا کردند که ماموریت نداشتند و مردم کاشان در این زمینه سربلند بیرون آمد و امروز نتیجه آن را می‌بینیم و در این زمینه از خدمات سرهنگ مرتضی عمومهدی نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ضمن اشاره به توانمندی‌های سرهنگ کریم اکبری تاکید کرد: طرح‌های مختلف بسیج باید سرلوحه فرمانده سپاه کاشان قرار بگیرد؛ حق کاشان بیشتر از وضعیت فعلی است و امید است سازمان‌های مختلف از فرمانده سپاه کاشان حمایت‌های همیشگی خود را داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین