کد خبر: ۶۴۵۱۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹

"ارتش اسرائیل از تجربه مبارزه با کرونا در جنگ‌های مشابه آتی بهره می‌جوید"

یک سایت خبری عبری‌زبان گزارش کرد، ویروس کرونای جدید دکترین نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را تغییر داده است و چه بسا ارتش در جنگ‌های مشابه آتی از آن بهره جوید.
آفتاب‌‌نیوز :

پایگاه "واللا" عصر امروز (شنبه) در گزارشی نوشت، ویروس کرونا در "دکترین رزمی" ارتش اسرائیل تاثیر گذاشته است؛ زیرا در زمینه مقابله با کرونا، چه در عملیات محاصره امنیتی و چه ایجاد موانع نظامی یا نظایر آن سوء استفاده هایی شده است.

این سایت تأکید کرد، بحران شیوع کورونا در اراضی اشغالی باعث شده است که ارتش اسرائیل با اوضاع جدید سازگار شود، خصوصا که فرمانده نیروی هوایی این رژیم شخصا ترددهای نظامی و غیرنظامی را از فراز اراضی اشغالی و مناطق اطراف آن دنبال می‌کند.

این سایت عبری توضیح داد: چه بسا اسرائیل از این ویروس بیولوژیکی به عنوان تجربه‌ای برای مقابله با هر جنگ مشابه‌ای در آینده و چه بسا جنگ‌های شیمیایی یا مشابه آن بهره جوید و این با تقابل مستقیم سرباز یا افسر اسرائیلی که قبلاً رویارویی مستقیم و نه پنهان داشته تفاوت دارد.

این سایت به مشارکت حدود ۱۵ هزار سرباز در وضع مقررات منع آمد و شد در شهرک "بنی براک"در قلب تل آویو، پس از اعلام نتانیاهو مبنی بر ممنوعیت کامل تردد در نتیجه شیوع کرونا اشاره کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین