کد خبر: ۶۴۵۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸

ترامپ: پیش‌بینی می‌شود مرگ‌ومیر زیاد خواهد شد

رئیس جمهوری آمریکا که تلاش می‌کرد اثرات ویروس کرونا را ناچیز توصیف کند، عصر شنبه اعتراف کرد که دو هفته پیش روی آمریکا در اثر کووید-19 مرگبار خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ در نشست خبری روزانه خود که با حضور مایک پنس معاون اول و برخی از اعضای کارگروه مبارزه با کرونا حضور یافته بود، افزود: دو هفته بسیار سختی را در پیش داریم و پیش بینی می‌شود که مرگ‌ومیر زیاد خواهد شد.

وی که خود در کمبود تجهیزات پزشکی دست و پا می‌زند و تاجران آمریکایی در بنادر چین، لوازم پزشکی خریداری شده سایر کشورها را با قیمت بالاتری به سرقت می‌برند، مدعی شد با بخش بزرگی از جهان در حال معامله است تا به آ«ها در این شرایط بسیار سخت کمک کند!

ترامپ: پیش بینی می‌شود مرگ‌ومیر زیاد خواهد شد

رئیس جمهوری آمریکا درباره فاجعه‌بارترین ایالت آمریکا از نظر ابتلای به ویروس کرونا یعنی نیویورک هم مدعی شد: ما برای ارسال تجهیزات بیشتر به نیویورک به سختی کار می‌کنیم و در سریع‌ترین زمان ممکن این کار انجام می‌شود.

دی بلاسیو شهردار نیویورک روز گذشته اعلام کرد این شهر به 15 هزار دستگاه تنفس مصنوعی دیگر نیاز دارد و نمی‌توان بیمارانی که مراجعه می‌کنند را معطل نگهداشت تا وعده‌ها محقق شود و دستگاه‌ها برسند.

با این حال ترامپ اظهار کرد: ما در حال افزودن فوق العاده ظرفیت نظامی برای کمک به ایالت‌ها هستیم. هزاران سرباز، کارکنان پزشکی و متخصصان در حال رفتن به جنگ هستند. آنها در حال رفتن به جنگی هستند که هرگز برای آن تربیت نشده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین