کد خبر: ۶۴۵۲۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

افشاگری درباره پیشنهاد نجومی استقلالی‌ها به دایی!

«اگر هم منظور امیر قلعه‌نویی از رکورد مبلغ پیشنهادی است جهت اطلاع او باید متذکر شد که همین چند سال قبل که استقلال از مربیان استقلالی ناامید شده بود پیشنهادی قابل توجه به علی دایی، پیشکسوت نامدار پرسپولیس دادند؛ آن هم یک پیشنهاد رسمی که جزییاتش را می‌شود از مدیران وقت استقلال از جمله علی نظری‌جویباری جویا شد!»
آفتاب‌‌نیوز :

امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در مصاحبه‌ای با ورزش سه پیشنهاد نجومی باشگاه پرسپولیس به او در زمان مدیریت محمد رویانیان برای هدایت سرخ‌ها را فاش و تاکید کرده اگر پیشنهاد پرسپولیس را می‌پذیرفت رکورد نقل‌و‌انتقالات فوتبال ایران را می‌شکست.

این اظهارنظر جنجالی سرمربی سابق استقلال و مربی فعلی سپاهان بازتاب زیادی داشته و واکنش‌های متعددی را برانگیخته است. استقلالی‌ها به حمایت و تشویق قلعه‌نویی پرداخته و از این‌که او پیشنهاد نجومی سرخ‌ها را رد کرده و تعصبش را به استقلال نشان داده از او قدردانی کرده‌اند. اما پرسپولیسی‌ها این اظهارات قلعه‌نویی را تخریب سرخ‌ها و به نوعی اعلام نیاز پرسپولیس به کمک استقلالی‌ها تلقی کرده‌اند و جنگ در فضای مجازی بالا گرفته است.

افشاگری درباره پیشنهاد نجومی استقلالی‌ها به دایی!

برخی از هواداران پرسپولیس درصدد رد ادعای قلعه‌نویی برآمده‌اند و به چند نکته درباره اظهارات او اشاره کرده‌اند. برخی کاربران پرسپولیسی نوشته‌اند: «اگر بحث کمک و نیاز فنی پرسپولیس مدنظر اوست، کافی است همین عکس‌هایی که این روز‌ها استقلالی‌ها بابت قهرمانی در آسیا و دفاع از موسس باشگاهشان منتشر می‌کنند را ببینید. حضور محمود خوردبین و فریدون معینی، ۲ بازیکن پرسپولیس به عنوان نفرات کمکی و موثر در کسب آن جام گویای نیاز استقلالی‌ها به توانایی‌های پرسپولیسی‌هاست.»

عده‌ای دیگر هم نوشته‌اند: «اگر نشستن یک استقلالی روی نیمکت سرمربیگری پرسپولیس رکورد مدنظر قلعه‌نویی باشد جهت اطلاع او باید بگوییم در سال ۱۳۷۰ بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت پرسپولیس سرمربی استقلال بود. قلعه‌نویی هم بعد از رهایی از مصدومیت زانو در همان تیم بازی کرد که اولین بازی‌اش دربی سوپرکاپ آن زمان تهران بود که به عنوان یار تعویضی به زمین آمد.»

در ادامه هم نوشته‌اند: «اگر هم منظور امیر قلعه‌نویی از رکورد مبلغ پیشنهادی است جهت اطلاع او باید متذکر شد که همین چند سال قبل که استقلال از مربیان استقلالی ناامید شده بود پیشنهادی قابل توجه به علی دایی، پیشکسوت نامدار پرسپولیس دادند؛ آن هم یک پیشنهاد رسمی که جزییاتش را می‌شود از مدیران وقت استقلال از جمله علی نظری‌جویباری جویا شد!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین