کد خبر: ۶۴۵۶۹۰
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

سارق باغ های لواسانات دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات اعلام کرد: جوانی از توابع افغان که سارق اماکن خصوصی به ویژه باغ های لواسانات بود، شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرگرد حسن الهی در این باره تصریح کرد: در پی افزایش پرونده های سرقت از اماکن خصوصی به ویژه باغ های منطقه لواسانات تیم ویژه ای از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل های سرقت و بررسی دوربین های مداربسته خیلی زود سارق جوانی که از توابع افغان است شناسایی کردند و در ادامه مخفیگاه وی را شناسایی و با هماهنگی های مقام قضائی دستگیری متهم کلید زده شد.

سارق باغ های لواسانات دستگیر شد

رئیس کلانتری لواسانات خاطرنشان کرد: مراقبت های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران ظهر روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه در یک عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۲۱ قلم از اموال سرقتی کشف و متهم برای تحقیقات به کلانتری انتقال یافت.

این مقام پلیس تصریح کرد: متهم در اعترافاتش به ۵ فقره سرقت از باغ ها در منطقه لواسانات اعتراف کرد که در همین راستا ۴ تن از شاکیان شناسایی شدند.

سرگرد الهی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان و ۲۰ روستا، از توابع شهرستان شمیرانات با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین