کد خبر: ۶۴۵۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱

حمله لفظی ترامپ به سازمان بهداشت جهانی

در حالی که بسیاری از مقامات ایالت‌های مختلف آمریکا،‌ دولت این کشور را به دلیل تعلل در مقابله با ویروس کرونا مسئول شیوع گسترده آن می‌دانند ترامپ در توئیتی تلاش کرد سازمان بهداشت جهانی را مقصر این موضوع نشان دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور و آمار بالای قربانیان این ویروس را گردن سازمان بهداشت جهانی انداخت.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «سازمان بهداشت جهانی واقعا این (شیوع کرونا) را منفجر کرد. در حالی که به صورت گسترده از سوی آمریکا تامین مالی می‌شود اما هنوز چین محور است. ما به این موضوع به خوبی نگاه خواهیم کرد.»

حمله لفظی ترامپ به سازمان بهداشت جهانی

رئیس جمهور آمریکا در ادامه این توئیت انتقادی نوشت: «خوشبختانه من توصیه آنها برای باز نگه داشتن مرزهایمان در برابر چین را رد کردم. چرا آنها به ما چنین توصیه غلطی کردند؟»

آخرین آمارها حاکی از ان است که بیش از 1 میلیون 378 هزار نفر در سرتاسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از 78 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان متعلق به آمریکا است که در این کشور 377 هزار و 500 نفر به کرونا مبتلا شده‌ که از این تعداد بیش از 11 هزار و 700 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

«آندریو کوومو» فرماندار ایالت نیویورک هفته پیش در کنفرانس خبری گفت: «واشنگتن می‌دانست که ویروس کرونا سرانجام به این کشور نیز خواهد رسید اما واکنش به آن دیر هنگام بوده که باعث بروز فاجعه کنونی شد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
1
راست گفته تقصیرسازمان بهداشت جهانی است اگریادتان باشد این سازمان ویروس راکم اهمیت جلوه می داد وحتی ازکشورهایی که پروازبه چین راممنوع کرده بودند انتقاد میکرد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین