کد خبر: ۶۴۵۷۴۶
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸

آخرین آمار کرونا در جهان/فرانسه در کشته‌ها رکورد زد/مبتلایان به مرز ۱ میلیون‌ و ۴۰۰ هزار نزدیک شدند

تعدا مبتلایان به کرونا در جهان همچنان افزایش یافته و این ویروس همچنان از قربانیان خود جان می گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :

برای روزهای متوالی آمریکا همچنان وخیم تر وضع را در بین کشورهای دنیا تجربه می کند. تعداد مبتلایان از 386هزار تن گذشته است و شمار کشته شدگان از 12هزار تن عبور کرده است. طی یک روز گذشته آمریکا 1371 جان باخته داشته است. در حالی که بسیاری از مقامات ایالت‌های مختلف آمریکا،‌ دولت این کشور را به دلیل تعلل در مقابله با ویروس کرونا مسئول شیوع گسترده آن می‌دانند ترامپ در توئیتی تلاش کرد سازمان بهداشت جهانی را مقصر این موضوع نشان دهد.

در همین راستا ترامپ در توئیترش نوشته است: سازمان بهداشت جهانی واقعا این شیوع کرونا را منفجر کرد. در حالی که به صورت گسترده از سوی آمریکا تامین مالی می‌شود اما هنوز چین محور است. ما به این موضوع به خوبی نگاه خواهیم کرد.خوشبختانه من توصیه آنها برای باز نگه داشتن مرزهایمان در برابر چین را رد کردم. چرا آنها به ما چنین توصیه غلطی کردند؟ به گزارش دیلی میل، سیاستمداران آمریکا نیز از دکتر تدروس آدهانوم خواستند به دنبال بحران کروناویروس و عدم شفاف سازی درباره ویروس کشنده در چین و تبعات ناشی از پنهان کاری در این باره، استعفا کند.

آخرین آمار کرونا در جهان/فرانسه در کشته‌ها رکورد زد/مبتلایان به مرز 1میلیون‌و400هزار نزدیک شدند

آخرین آمار کرونا در جهان/فرانسه در کشته‌ها رکورد زد/مبتلایان به مرز 1میلیون‌و400هزار نزدیک شدند

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در تصاویر زیر تا لحظه نگارش این گزارش مشاهد می کنید، این آمار دقیقه ای به روز می شود.

اسپانیا نیز مانند روز گذشته در رتبه دوم قرار گرفت.با بیش از صد و چهل هزار مبتلا و بیش از 13هزار و هشتصد کشته. در 24 ساعت گذشته این کشور 556 کشته داشته است.

ایتالیا نیز با بیش از 135هزار و پانصد تن مبتلا و بیش از 17هزار صد تن کشته در رده سوم قرار دارد. طی یک روز گذشته این کشور 604 تن کشته داشته است.

فرانسه در رده پنجم قرار دارد اما تعداد کشته هایش بی سابقه بوده و ظرف یک روز 1417 مورد مرگ بر اثر کرونا داشته است. تعداد مبتلایان از 98 هزار تن عبور کرده و کشته ها در مجموع به بیش از 10 هزار و سیصد تن رسیده است.به گزارش دیلی میل همچنین ساکنان پاریس از هرگونه ورزش در خیابان منع شدند. خاطیان و افرادی که قرنطینه و سیاست منع آمد و شد غیرضروری را رعایت نکنند، 120 پوند جریمه خواهند شد.

انگلیس نیز در رده هشتم قرار دارد. طی روز گذشته 786 مورد مرگ بر اثر کرونا در این کشور گزارش شده است. شمار کلی مبتلایان در این کشور به بیش از 55هزار و دویست تن برسد و کشته ها نیز به نزدیک هزار و دویست تن برسد. طبق آخرین اخبار حال بوریس جانسون که در بخش مراقبت های ویژه بستری بود وخیم شده و به کما رفته است.گفته شده سطح هوشیاری جانسون در ICU پایین آمده است. خبر آنلاین نمی تواند صحت این خبر را تایید کند.

برخی کشورها مانند روسیه و ترکیه به طور تدریجی در حال افزایش مبتلایان هستند. به طوری که ترکیه ظرف روز گذشته 76 مورد جان باخته داشته است. شمار مبتلایان این کشور به بیش از 34 هزار تن رسیده و کشته شدگان از 725 تن عبور کرده است.

روسیه نیز که بیش از 7هزار و چهارصد مبتلا دارد نیز شاهد گسترش تدرجی شیوع است. شمار کشته شدگان در این کشور از 58 تن عبور کرده است.نمودار زیر روند صعودی ابتلا به کرونا را نشان می دهد.

نکته جالب اینکه چین ظرف روز گذشته تا به امروز کشته ای بر اثر کرونا نداشته است. این کشور بیش از 81هزار هفتصد مبتلا و بیش از 3هزار و سیصد جان باخته دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین