کد خبر: ۶۴۵۸۳۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
شناسایی ۱۹۹۷ مورد جدید کرونا در کشور

کرونا جان ۱۲۱ ایرانی دیگر را گرفت؛ ۳۹۹۳ فوتی، ۶۴۵۸۶ مبتلا و ۲۹۸۱۲ بهبودیافته تاکنون

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، فوتی و بهبودیافتگان ناشی از بیماری کروناویروس را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ هزار و ۵۸۶نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۹۹۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه (۲۰ فروردین) درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و جان باختگان ناشی از آن بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس گزارش بیش از ۹۰ آزمایشگاه در دانشگاههای علوم پزشکی کشور تعداد ۱۹۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور به طور قطعی شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۴ هزار و ۵۸۶ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان‌ها/ ۲۰ فروردین+جدول

کرونا جان ۱۲۱ ایرانی دیگر را گرفت؛ ۳۹۹۳ فوتی، ۶۴۵۸۶ مبتلا و ۲۹۸۱۲ بهبودیافته تاکنون

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تعداد کل جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۹۹۳ نفر رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۹ هزار و ۸۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اظهار کرد: ۳۹۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا کنون ۲۲۰ هزار و ۹۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور افزود: امیدوارم به برکت وجود مبارک حضرت ولی عصر(عج) و مدد الهی ظرف روزهای آینده به مرحله کنترل و مهار کرونا برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۷
علی
|
United States
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
6
یه ایرادی هست اینکه روال مرگ و میر تو دنیا روی نرخ و خط خاصی جلو نمیره چرا تو ایران این طوری ؟؟؟ دلیلش اینکه تو ایران تنها روزانه از 5 هزار نفر تست میگیرن و نمیتونن بیشتر بگیرن و اگر این کیت های تشخیص جدید بیاد خواهید دید که امار چه روند صعودی میگیره و این هشدار هایی که میگن هفته بعد این طوری میشه بالا میره .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
دوست من روال مرگ و میر چه ربطی به تعداد تست داره. یعنی تو ایران شمردن مرده را هم بلد نیستند.
داریوش
| United States |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
دوست من فقط انهایی که تست کرونا شده اند و فوت کرده اند در لیست مرگ بر اثر کرونا قرار می گیرند از اینرو بسیاری که تست نشده اند و فوت کرده اند در لیست قرار نمی گیرند بهمین دلیل بین تعدا تست روزانه و مرگ بر اثر کرونا رابطه وجود دارد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
سایت جهانی آمار مبتلایان جدید و فوتی های جدید را اشتباه درج کرده.
علی
|
United States
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
1
جواب اقای ناشناس .اولا اینکه به تمامی بیمارستان ها ابلاغ شده که هر بیماری که دارای بیماری زمینه ایی بوده و مرده علت مرگ رو اون بیماری بزنن نه کرونا ( البته از لحاظ پزشکی حق دارن چون بر اساس گفته های پورفسور محمد حسین باقری کرونا بیشترین اثر رو روی کاهش سیستم ایمنی بدن داره و تنها داروی جلوگیری از پیشرفت این ویروس در بدن بیمار مصرف مدام مولتی ویتامین جهت استحکام سیستم ایمنی بدن هست ولی از لحاظ آماری با همه دنیا تفاوت داره ) پس آمار گشته ها خیلی بیشتر از اینه دوما تنها کشوی که کمترین تعداد تست رو تو 8کشور اول مبتلا به کرونا رو داشته ایران هست این سایتش میتونید برید ببنید امریکا با تست 2 میلیون نفر این ارقامشه ما با 211 هزار نفر پس مطمن باش امارشون ایراد داره
علی
|
United States
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
1
در ضمن بر اساس آمار های ارائه شده در ایران از هر 1 میلیون نفر فقط 2500 نفر تست دادن یعنی اگر جمعیت تهران رو تقریبا 10 میلیون بدونیم فقط 25 هزار نفر تو کل تهران تست شدن و این یعنی فاجعهههههههه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
4
مثل اینکه کرونا برنامش از برنامه ستاد کرونا با ثبات تر هست، خیلی جالبه هر روز بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ نفر فوتی!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین