کد خبر: ۶۴۵۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱

برادر معشوقه مالک آمازون، عربستان را عامل هک گوشی ثروتمندترین مرد جهان دانست

برادر دوست دختر جف بزوس دولت عربستان را به دست داشتن در هک کردن گوشی ثروتمندترین مرد جهان – قبل از جدایی او از همسرش و تقسیم ثروت میان این دو تن" متهم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

سایت بیزنس اینسایدر آمریکا گزارش داد که مایکل سانچز، برادر لورن سانچز، دوست دختر جف بزوس گفته است که عامل واقعی افشاکننده تصاویر منتشره از روابط میان لورن و بزوس، عربستان است.

این اظهارات نشان‌دهنده اقدام عربستان در هک گوشی موبایل مدیرعامل شرکت آمازون است.

برادر معشوقه مالک آمازون، عربستان را عامل هک گوشی ثروتمندترین مرد جهان دانست

سانچز گفت که اخیراً دعوی قضایی را علیه شرکت "أمریکن مدیا انک" صاحب پایگاه نشنال انکوایرر کرده که به گفته او تنها منبع درز دهنده عکس‌هاست.

طبق این پرونده که سانچز در بیست و هفتم مارس گذشته اقامه کرد، این پایگاه عامدانه به او آسیب رسانده و عامل رسوایی او شده است.

مساله قابل توجه این است که سانچز به صورت ضمنی به وجود طرف‌های دیگری از جمله موساد اسرائیل و سازمان اطلاعات انگلیس در ارتباط با مساله هک کردن گروشی بزوس اشاره کرد.

پیشتر سانچز تاکید کرده بود که وجود رابطه محرمانه میان خواهرش با بزوس را تایید کرده است اما این مساله را تکذیب کرد که عکس‌های او را برای رسانه‌ها ارسال کرده باشد.

یک شرکت امنیتی اعلام کرده بود، پیام تلفنی که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برای بزوس فرستاده بود، دربردارنده لینک هک در ماه مه ۲۰۱۸ بوده است.

در ژوئن گذشته، روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که دو دادستان کل در منهتن نیویورک شواهدی دارند که ثابت می‌کند این معشوقه بزوس بوده است که پیام‌های خود با بزوس را به برادرش داده است و برادرش این پیام‌ها را به مجله نشنال انکوایرر فروخته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین