کد خبر: ۶۴۵۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۶

جنجال بر سر خانه کشتی شماره۲/ حمله تند میراسماعیلی به باقرزاده

رییس فدراسیون جودو با تاکید بر این که بر اساس قرارداد با شرکت تجهیز، خانه کشتی شماره ۲ در اختیار فدراسیون جودو قرار می‌گیرد، گفت: رییس فدراسیون شمشیربازی می‌خواهد با مصاحبه و هیاهو کارش را جلو ببرد.
آفتاب‌‌نیوز :

آرش میراسماعیلی با اشاره به ادعای چندین باره فضل الله باقرزاده، رییس فدراسیون شمشیربازی مبنی بر این که، سالن خانه کشتی شماره ۲ متعلق به فدراسیون شمشیربازی است و پیگیر پس گرفتن این سالن خواهد بود، اظهار کرد: سالن افراسیابی چندین سال در اختیار فدراسیون جودو بود که متاسفانه این سالن را از فدراسیون جودو گرفتند و به فدراسیون بسکتبال دادند. این موضوع باعث خلل جدی در برنامه‌های فدراسیون جودو شد تا جایی که بسیاری از کلاس‌های آموزشی ما تعطیل و در حال حاضر نیز هیچ مرکزی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در اختیار نداریم.

رییس فدراسیون جودو افزود: اما با این وجود ما سعی کردیم دخالتی در انتقال این سالن نداشته باشیم تا خللی در کار فدراسیون بسکتبال ایجاد نشود. پس از آن با رایزنی‌هایی که داشتیم، صورتجلسه‌ای را با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی امضا کردیم که بر اساس این قرارداد، بدهی چند ساله و انباشته فدراسیون جودو را در توافق صورت گرفته حل و فصل کردیم که بر اساس آن ما تعدادی اسناد به همراه پول به شرکت تجهیز دادیم. هم‌چنین از وزارت ورزش درخواست کتبی داشتم تا مابقی بدهی‌های فدراسیون جودو را از محل اعتبارات فدراسیون به شرکت تجهیز پرداخت کنند.

او ادامه داد: هم‌چنین بر اساس قرارداد امضا شده با شرکت تجهیز بنا شد ما خوابگاه شماره ۲ ورزشگاه آزادی را واگذار کنیم اما در قبال از دست دادن سالن افراسیابی و خوابگاه شماره ۲ و هم‌چنین بازپرداخت بدهی‌ها، خانه کشتی شماره ۲ در اختیار فدراسیون جودو قرار گیرد.

جنجال بر سر خانه کشتی شماره۲/ حمله تند میراسماعیلی به باقرزاده

میراسماعیلی در ادامه با انتقاد شدید از ادعای غیرواقعی فضل الله باقرزاده، رییس فدراسیون شمشیربازی، گفت: متاسفانه آقای باقرزاده که همیشه با ایجاد هیاهو کارهایش را جلو می‌برد، این‌بار نیز وارد عمل شد و شروع به انجام مصاحبه کرد و مدعی شده که خانه کشتی شماره ۲ متعلق به فدراسیون شمشیربازی است. این در حالی است که در چند سال گذشته تحت هیچ شرایطی خانه کشتی شماره ۲ متعلق به فدراسیون شمشیربازی نبوده اما او جو رسانه‌ای به راه انداخته کما این که همیشه سعی کرده با استفاده از رسانه‌ها کارهایش را جلو ببرد و به اهدافش برسد. چند مرتبه هم به او این موضوع و ادعایی که دارد را گوشزد کردم اما متاسفانه باز شاهد تکرار این ادعا هستیم.

رییس فدراسیون جودو با تاکید بر این که به طور قطع خانه کشتی شماره ۲ را قانونا، رسما و بر اساس قرارداد امضا شده متعلق به فدراسیون جودو می‌دانیم و ذره ای از حق خود کوتاه نمی‌آییم، خاطرنشان کرد: در شرایطی که جامعه بین‌الملل علیه جودوی ایران وارد عمل شده و در پی لطمه بر ماست، این‌گونه اقدامات در داخل کشور نیز باعث لطمه و آسیب جدی‌تر بر پیکره جودو و آزردگی ورزشکاران این رشته را به دنبال دارد. امیدوارم باقرزاده دست از این کارهایش بردارد و به حق فدراسیون جودو احترام بگذارد. من نمی‌دانم چرا باقرزاده در چند سال اخیر دنبال خانه کشتی شماره ۲ نبوده و حالا که این سالن به فدراسیون جودو واگذار شده، این ادعا را مطرح می‌کند؟

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا وزیر ورزش نیز موافقت خود را با این موضوع اعلام کرده یا خیر؟ گفت: ما هم کتبا قرارداد با شرکت تجهیز در این‌باره امضا کردیم و وزیر ورزش نیز تلویحا سال گذشته موافقت خود را با این موضوع اعلام کرد. ما دنبال این بودیم افراسیابی را از فدراسیون جودو نگیرند اما وقتی این کار انجام شد در کار فدراسیون بسکتبال دخالت نکردیم و سپس طبق قرارداد، بنا شد به محض این که فدراسیون کشتی، خانه کشتی شماره ۲ را پس داد در اختیار فدراسیون جودو قرار گیرد. متاسفانه باقرزاده هم خودش مدام مصاحبه می کند و یا به بچه‌های‌شان می گوید مصاحبه کنند. امیدوارم او به حق قانونی فدراسیون جودو پایبند باشد و به این کارهایش پایان بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین