کد خبر: ۶۴۵۹۹۲
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

پیکر دومین کودک مفقود شده در سیل اردکان پیدا شد

به دنبال گزارش واژگونی و مفقود شدن یک خودرو در مسیر جاده چک‌چک در شهرستان اردکان، تیم‌های امدادی و اعضای مدیریت بحران شهرستان اردکان در محل حادثه حاضر شدند و بعد از تجسس ۱٩ ساعته، ظهر امروز پیکر بی جان دومین کودک نیز پیدا شد.
آفتاب‌‌نیوز :

با تلاش ۴ تیم و ۲۰ نفر نجاتگران تیم های امدادی از اردکان و واکنش سریع و تیم آنست یزد و نیروهای مردمی جسد دومین حادثه دیده سیل دیروز ساعت ۱۲ ظهر امروز تقریبا بعد از گذشت نزدیک به ۱٩ساعت در فاصله تقریبی پنج کیلومتری با جاده اصلی و حدود ۱۰ کیلومتری منطقه چک چک پیدا شد.

عصر روز گذشته در اثر جریان سیل، یک خودرو پاترول دچار آب‌بردگی و بعد دچار واژگونی شده بود که به گفته شاهدین ماجرا، راننده خودرو در حین گرفتار شدن در سیل، از خودرو پیاده شده و با دو فرزند و همسر خود در بین راه، سرعت و قدرت آب باعث جداشدن کودکان از پدرومادر شده و دچارسیل بردگی می‌شوند.

پیکر دومین کودک مفقود شده در سیل اردکان پیدا شد

البته برای نجات کودکان طی تماس فرماندار اردکان با ستاد مدیریت بحران استان، امکان استفاده از بالگرد برای امدادرسانی و یافتن دو کودک مفقود شده وجود نداشت لذا بعد از گذشت ساعتی پس از این اتفاق، فقط جسد یکی از آنان که کودکی 1.5 ساله بود، پیدا و ظهر امروز نیز جنازه دومین کودک یافت شد.

«جاوید عیدانی» در خصوص این حادثه گفت: از نخستین ساعات حادثه سیل دیشب و واژگونی خودرو در سیل، عوامل امدادی، امدادجاده ای، انتظامی و بحران برای جلوگیری از افزایش دامنه‌ی حوادث تلاش داشته‌اند.

وی با بیان این که عوامل مذکور از ساعت ۱۷ روز گذشته بدلیل وقوع سیل جهت هماهنگی درمحل حادثه حضور داشته اند افزود: با تلاش نیروهای هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس وبسیج و همکاری افراد محلی و مردم، دیشب پیکربی جان یکی از کودکان گرفتار این حادثه پیداشد و تلاشها برای یافتن دومین کودک مفقود شده ادامه داشت که حدود ساعت12ظهر امروز، پیکر بی جان کودک مفقود شده در زیر گل و لای ناشی از سیل کشف شد.

پدرو مادر این کودکان توسط امدادگران بلافاصله بعد از اعلام وضعیت توسط حاضرین در صحنه نجات یافتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین