کد خبر: ۶۴۶۰۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
وام بانکی

اطلاعیه‌ وزارت رفاه در خصوص «ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی»

در پی انتشار خبر «ثبت نام وام یک میلیون تومانی»، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام این که هنوز نحوه، زمان‌بندی و نشانی هیچ سایتی جهت انجام اقدامات لازم برای متقاضیان این تسهیلات نهایی و اعلام نشده است، از شهروندان خواست تا به شایعات توجه نکنند.
آفتاب‌‌نیوز :

در این اطلاعیه آمده است: به دنبال اعلام خبر ثبت نام وام یک میلیون تومانی، مطالبی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر این که برای ثبت درخواست خود، به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایت‌های مربوط به این وزارتخانه مراجعه شود. به اطلاع رسانه‌ها و هموطنان می‌رساند همان‌گونه که در اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه منتشره در تاریخ 20 فروردین ماه آمده است، هنوز نحوه، زمان‌بندی و نشانی هیچ سایتی جهت انجام اقدااطلاعیه‌ وزارت رفاه در خصوص «ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی»مات لازم برای متقاضیان این تسهیلات نهایی و اعلام نشده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر همین اساس، ضمن عنایت ویژه به این موضوع و پرهیز از توجه به اخبار ساختگی، جعلی و شایعه پراکنی‌ها تأکید می شود اخبار و اطلاعیه‌ها در این خصوص را صرفا از منابع و پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی این وزارتخانه دنبال کنید.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
لاله یارایی از اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
0
0
تکلیف چیه مگه نگفتن یک ملیون تومن به حساب تمام یارانه بگیران واریز میشه الان که تمام کافی نت ها تعطیل هستن کجا باید ثبت نام کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
0
0
واقعا باعث شرمساری هستین ،بنظرتون کیا ب وام یک میلیونی نیاز دارن؟قشر ضعیف جامعه ک دوساله زیر بار تورم خورد شده اونوقت بجای کمک یک میلیون میدین با ۱۲ در صد سود؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
0
1
شما تا جون آدمو به لب نیارین یک ملیون و نمیدن با با واریز کنین به حساب دیکه مثل حقوقهای نجومی خودتون واریز کنین ،،کاری نداره که شما که از جیب همه خبر دارین ،،این حرفها چیه ثبت نام کنین نمیدونم چیکار کنین این مسئولین آدم را شکنجه روحی مدن
سید حمید رضا رضوی 1261794516 کد ملی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
0
0
سلام اشتباها در فرم اهدا یارانه بجای درخواست وام ثبت نام کردم خواهشا یارانه خانواد هام را قطع نکنید . چرا اطلاع رسانی اشتباه میکنید ما از شوق وام که به یک زخمی بزنیم اشتباها فرم اهدا یارانه را پر کردیم . لطفا یارانه را قطع نکنید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین