کد خبر: ۶۴۶۰۳۰
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰

طوفان برق ۱۶ نقطه استان کرمانشاه را قطع کرد

مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه اعلام کرد: وقوع طوفان تاکنون منجر به قطع برق در ۱۶ نقطه استان شده است که با کمک نیروهای اداره برق این مشکل در حال برطرف شدن است.
آفتاب‌‌نیوز :

جلیل بالایی پنجشنبه شب افزود: این شرایط تاکنون منجر به وارد آمدن خسارت هایی در شهرستان های کرمانشاه، سنقر و کلیایی، صحنه، گیلانغرب، دالاهو و هرسین شده است.

وی اظهار داشت: شرایط طوفانی تا صبح روز جمعه منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

طوفان برق ۱۶ نقطه استان کرمانشاه را قطع کرد

وی با بیان اینکه اکنون تیم های امدادی در حال امداد رسانی به مردم و کاهش خسارت ها هستند، گفت: برق ۹ نقطه از شهرستان کرمانشاه و ۶ نقطه دیگر شهرستان‌ها تاکنون وصل شده و یک منطقه دیگر نیز تا ساعاتی دیگر وصل خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه با بیان اینکه سرعت وزش باد در استان حدود ۶۵ کیلومتر بر ساعت برآورد می‌شود، گفت: بارش شدید تگرگ و باران خسارت‌هایی را به بخش کشاورزی و تاسیسات شهری وارد کرده است که به زودی میزان دقیق خسارت مشخص خواهد شد.

بالایی با اشاره به اینکه تاکنون خسارت جانی ناشی از طوفان در سطح استان گزارش نشده است، توضیح داد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی نیروهای امدادی به منظور رویارویی با این بحران در آماده باش کامل بودند و این آماده باش تا روز شنبه و عبور کامل سامانه بارشی همچنان استان ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، بارش ها همچنین منجر به سیلابی شدن رودخانه‌ها و آبگرفتگی برخی از معابر شهری در سطح استان شده است.

فرماندار کرمانشاه نیز گفت: طوفانی که از عصر امروز کرمانشاه را تحت تاثیر قرار داده است برق تعدادی از مناطق این شهر و برخی از روستاها را قطع کرده که در برطرف کردن مشکل هستیم.

فضل الله رنجبر افزود: همچنین به دلیل قطع برخی از درختان کهنسال بلوار طاقبستان، از محدوده بریدگی مرادحاصل تا میدان معلم مسدود است و نیروهای آتش‌نشانی در حال جابجایی درختان و بازگشایی مسیر هستند.

وی یادآور شد: به تعدادی از منازل مسکونی و خودرو سواری نیز خسارت‌های وارد شده است که پس از اقدامات کارشناسی میزان دقیق خسارت ها اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین