کد خبر: ۶۴۶۰۸۸
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

بستری ۱۹ کودک مبتلا به مشکلات تنفسی و کرونا در قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم پذیرش شدند، گفت: ۱۹ کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا قدیر با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز بیست و دوم فروردین ماه، ۷۴ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلاء به کرونا پذیرش شدند، گفت: ۲۲ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم، وی افزود: در شبانه روز گذشته، ۲۴ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

بستری ۱۹ کودک مبتلا به مشکلات تنفسی و کرونا در قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: حدود ۳۰۰ بیمار در بیمارستان‌های قم به دلیل مشکلات حاد تنفسی و یا مشکوک بودن به کووید ۱۹ بستری هستند که ۱۹ نفر آنها را کودکان تشکیل می‌دهند.

وی گفت: با توجه به اینکه کودکان نیز مبتلا به این بیماری می‌شوند که البته بیشتر به شکل ناقل می‌باشند، از همشهریان عزیز تقاضامندیم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و قرنطینگی خانگی همچنین برای کودکان، نهایت اهتمام را داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین