کد خبر: ۶۴۶۰۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶

ابتلاء ۵۰ خدمه ناو هواپیمابر دوگل فرانسه به کرونا

وزارت نیروهای مسلح فرانسه روز جمعه اعلام کرد که ۵۰ تن از خدمه ناوهواپیمابر شارل دوگل به ویروس جدید کرونا مبتلا شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت نیروهای مسلح فرانسه با تایید ابتلای ۵۰ خدمه ناوهواپیمابر اعلام کرد که هم اکنون بخشی از ناو شارگل دوگل در قرنطینه قرار گرفته است.

به گزارش رویترز، وزارت نیروهای مسلح فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد: سه ملوان از طریق هوا به بیمارستان نظامی در تولون جنوب فرانسه مقر اصلی ناوهواپیمابر منتقل شده‌اند.

ابتلاء ۵۰ خدمه ناو هواپیمابر دوگل فرانسه به کرونا

تیمی که مجهز به انجام آزمایشات مربوط به عفونت ویروس کرونا است روز چهارشنبه درست پس از آنکه وزارت نیروهای مسلح فرانسه نشانه‌هایی از علائم بیماری کووید ۱۹ را در میان ۴۰ عضو خدمه گزارش داده بود، سوار بر کشتی شدند.

وزارت نیروهای مسلح فرانسه با تایید تخلیه سه تن از ملوانان در روز پنجشنبه اعلام کرد که از ۶۶ آزمایش صورت گرفته ۵۰ نفر از خدمه کشتی به ویروس جدید مبتلا شده‌اند.

ناوهواپیمابر شارل دوگل که به تجهیزات مراقبت‌های ویژه مجهز است دارای یک هزار و ۷۶۰ خدمه است.

ناو هواپیمابر شاری دوگل تنها ناو هواپیمابر در حال خدمت در نیروی دریایی فرانسه است. شارل دوگل دهمین ناو هواپیمابر فرانسوی و اولین شناور سطحی با نیروی محرکه اتمی فرانسه می‌باشد. این ناو بعد از ناو روسی آدمیرال کوزنتسوف، دومین ناو بزرگ اروپایی لقب گرفته‌است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشورهای اتحادیه اروپا، تا کنون ۱۱۷ هزار و ۷۴۹ نفر در فرانسه مبتلا به ویروس کورنا شده‌اند و تا کنون ۱۲ هزار و ۲۱۰ نفر جان خود را از دست داده و ۲۳ هزار و ۲۰۶ نفر بهبود یافته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین