کد خبر: ۶۴۶۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱

کرونا در انگلیس؛ آمار روزانه فوتی‌ها به مرز یک هزار نفر رسید

وزارت بهداشت انگلیس روز جمعه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۹۵۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده و به این ترتیب مرگبارترین روز تاریخ همه‌گیری کووید۱۹ در انگلیس ثبت شد.
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس آمار اعلام شده مجموعا ۹ هزار و ۱۶ نفر در انگلیس بر اثر کرونا جان باخته‌ و پیش‌بینی می‌شود که این آمار هفته‌ آینده به اوج خود برسد. شاخص فوتی‌های روزانه در انگلیس از کشور اسپانیا که بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در اروپا را میزبانی می‌کند تجاوز کرده اما هنوز به آمار ایتالیا نرسیده است. گزارش‌ها حاکی است که ایتالیا دو هفته پیش با ثبت ۹۷۱ مورد فوتی بر اثر کرونا رکورد زد.

در حالی که کشورهای اروپایی اوج آمار ابتلا به کرونا را پشت سرگذاشته‌اند، کارشناسان در انگلیس پیش‌ بینی می کنند که آمارها در این کشور طی دو هفته گذشته افزایش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

کرونا در انگلیس؛ آمار روزانه فوتی‌ها به مرز یک هزار نفر رسید

نشریه دیلی تلگراف سه‌شنبه گذشته با استناد به تحقیقات علمی صورت گرفته گزارش داد که آمار مبتلایان فوت شده بر اثر کووید۱۹ در انگلیس هفته‌ آینده به اوج می‌رسد.

در این گزارش آمده است که اوج تعداد فوتی‌ها بین فاصله زمانی ۲۳ تا ۲۶ فروردین رخ خواهد داد و آمار فوت شدگان از ۷۰۰ نفر در روز کمتر نخواهد شد.

کارشناسان امیدوارند که تاثیر محدودیت‌های تردد در انگلیس از دو هفته دیگر ظاهر و شیوع ویروس کرونا مهار شود.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس پس از اتخاذ سیاست بدنام ایمنی گله‌ای و سهل‌انگاری در برنامه ملی مقابله با کرونا سرانجام ۴ فروردین گذشته با اعلام وضعیت اضطراری، مقررات منع رفت و آمد در این کشور را به اجرا گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین