کد خبر: ۶۴۶۱۲۰
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵

دادستان اهر: اخلال کنندگان اورژانس بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب اهر گفت: در پی در اخلال دو نفر در نظم عمومی اوژانس بیمارستان اهر و درگیری با انتظامات بیمارستان با حضور به موقع پلیس عاملان این امر دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

رحیم عبداللهی امروز اظهار داشت: این افراد که در حالت غیرعادی به بیمارستان مراجعه کرده و زمینه اخلال در نظم عمومی این مرکز درمانی را فراهم کرده بودند با اقدام به موقع پلیس دستگیر و به کلانتری منتقل که پس از تکمیل پرونده و ارجاع به دستگاه قضایی و سیر مراحل قانونی در کمترین زمان با صدور قرار بازداشت قانونی به زندان منتقل شدند.

وی با تکذیب هرگونه حمله توسط اراذل و اوباش به بیمارستان اهر گفت: انتظار می‌رود اصحاب محترم رسانه قبل از انعکاس خبر گزارش شده از، صحت و سقم و کیفیت وقوع آن با استعلام از مراجع ذیربط قانونی مطلع سپس اقدام به درج آن کنند.

دادستان اهر: اخلال کنندگان اورژانس بازداشت شدند

عبداللهی تاکید کرد: در بحث امنیت و سلب آرامش مردم با هیچ کس تعارفی نداریم و با مخلان امنیت و آرامش شهروندان برخورد جدی می‌کنیم.

وی یادآور شد: در رسیدگی قضایی به پرونده اینگونه افراد تلاش می‌شود علاوه بر مجازات اصلی جرایم ارتکابی از ظرفیت‌های جدید قانون مجازات اسلامی در حوزه مجازات‌های تکمیلی در باب الزام به خدمات عمومی از جمله مراکز بهداشتی و درمانی استفاده کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب اهر از فرماندهی انتظامی اهر خواست با افزایش کادر انتظامی نسبت به بالابردن ضریب امنیت این مرکز درمانی تلاش کنند.

وی در آخر ضمن عذرخواهی از عوامل زحمتکش بیمارستان خصوصا کادر اوژانس گفت: ما قدردان زحمات شبانه‌روزی‌تان هستیم و انشاالله با مجازات خاطیان و جبران تألمات روحی خادمان سلامت از تکرار چنین مواردی در اورژانس جلوگیری خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین