کد خبر: ۶۴۶۱۴۹
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
داوود فنایی:

افتخار بین‌المللی بیرانوند برای همه ایران است/ یک رای‌ام را برای تیموریان کنار گذاشتم/ صحبت درباره جانشینی علیرضا زود است/ ادامه لیگ بدون حضور تماشاگران هیچ لذتی ندارد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بحث انتخاب بیرانوند یک بحث ملی است و افتخار کسب شده متعلق به همه مردم ایران است و ما باید به قهرمانان خود از این بابت افتخار کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :

داوود فنایی مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمرین دروازه‌بان‌های این تیم در منزل گفت: با توجه به چالشی که در این روزها به وجود آمده است همه باید در خانه بمانیم و ما هم یکسری تمرینات را برای دروازه‌بان‌ها می‌فرستیم تا آنها به لحاظ بدنی و ذهنی در شرایط بهتری قرار بگیرند. اگرچه این کار فواید تمرین کردن را ندارد اما این کاری است که از دست ما برمی آید.

سنگربان پیشین پرسپولیس پیرامون حضور تعداد زیاد بازیکنان پرسپولیس در نظرسنجی‌ های کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: بازیکنانی مانند علی دایی، یحیی گل‌محمدی، علی کریمی و بسیاری از پیشکسوتان تا بازیکنان امروز مانند علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی همگی فوتبالیست‌های شایسته‌ای هستند که آن را نیز به اثبات رساندند. علی دایی و علی کریمی سابقه انتخاب به عنوان برترین بازیکنان سال آسیا را نیز در کارنامه کاری خود دارند و پرسپولیس یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین باشگاه‌های قاره کهن به شمار می‌رود. طبیعی است که در میان برترین‌های این قاره چند بازیکن از پرسپولیس حضور داشته باشد.

افتخار بین‌المللی بیرانوند برای همه ایران است/ یک رای‌ام را برای تیموریان کنار گذاشتم/ صحبت درباره جانشینی علیرضا زود است/ ادامه لیگ بدون حضور تماشاگران هیچ لذتی ندارد

وی درباره انتخاب علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین بازیکنان آسیایی در ادوار جام جهانی اظهار داشت: شما در جام جهانی عملکرد بیرانوند را بررسی کنید. او نمایش‌های بسیار درخشانی داشت و پس از آن در جام ملت‌های آسیا و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا نیز توانست درخشش بسیار خیره کننده‌ای داشته باشد. البته بحث انتخاب بیرانوند یک بحث ملی است و افتخار کسب شده متعلق به همه مردم ایران است و ما باید به قهرمانان خود از این بابت افتخار کنیم.

مربی دروازه‌بان های پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظر شما بیرانوند با این روند می‌تواند در اروپا هم به موفقیت دست پیدا کند تاکید کرد: ۱۰۰درصد مطمئن هستم که بیرانوند می‌تواند مانند آسیا در سطح اروپا نیز موفق باشد و نام ایران را مطرح کند.

فنایی درباره بحث جانشینی بیرانوند در لیگ آینده تصریح کرد: برای صحبت کردن در این‌باره وقت زیاد است. ابتدا باید اجازه بدهیم این لیگ‌ نوزدهم به پایان برسد و بعد درباره این موضوع مهم صحبت خواهیم کرد.

افتخار بین‌المللی بیرانوند برای همه ایران است/ یک رای‌ام را برای تیموریان کنار گذاشتم/ صحبت درباره جانشینی علیرضا زود است/ ادامه لیگ بدون حضور تماشاگران هیچ لذتی ندارد

وی درباره ادامه رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: به نظر من سلامتی جامعه از هر چیزی مهمتر است. ویروس کرونا در دنیا به یک معضل تبدیل شده و متاسفانه همه کشورها با آن درگیر هستند و هیچ رقابت ورزشی برگزار نمی‌شود. در همین فوتبال ایران حمید منوچهری سرپرست سابق نفت و از زحمتکشان فوتبال ایران به دلیل ابتلا به این بیماری دار فانی را وداع گفت. همه ما به سلامت جامعه و سلامت تک تک افراد آن اهمیت می‌دهیم و بعد از پایان این موضوع به امید خدا مسابقات لیگ را به پایان می‌رسانیم. البته رئیس فیفا هم مصاحبه‌ای انجام داد و گفت هیچ کشوری نباید درباره برگزاری لیگ عجله کند، سلامتی افراد از همه چیز مهم تر است.

فنایی در پاسخ به این سوال که احتمال دارد مسابقات لیگ بدون حضور تماشاگران برگزار شود عنوان داشت: همه شور و هیجان فوتبال مربوط به حضور تماشاگران است. البته اگر این حضور بر روی سلامتی آنها تاثیر منفی داشته باشد، به هیچ وجه نمی‌توان در این‌باره صحبت کرد. ما منتظر دستور مراجع بالاتر مانند فیفا و afc هستیم و البته علاوه بر این‌ها در کشورمان باید ستاد مبارزه با کرونا در خصوص زمان و چگونگی برگزاری ادامه رقابت‌ها تصمیم‌گیری کنند.

او درباره اینکه آیا خودش هم در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کرده یا خیر گفت: من در تمامی نظرسنجی‌هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌کند و یک طرف آن نماینده‌ای از ایران حضور دارد شرکت می‌کنم.

فنایی در پاسخ به این سوال که از میان گل ترابی و تیموریان به کدام رای خواهد داد تصریح کرد: من دو خط دارم و به دلیل اینکه تعداد آرای نمایندگان ایران بالا برود به هر دو رای خواهم داد. البته هیچ فرقی نمی‌کند و تاکید می‌کنم، باید به این‌گونه نظر سنجی‌ها با دید ملی نگاه کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین