کد خبر: ۶۴۶۱۵۰
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
چنگیز:

تغییر مدیرعامل چاره‌ساز نیست/ مشکل اصلی استقلال بدهی‌های کلان است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به دلیل مشکلات مالی که در استقلال وجود دارد، تغییر مدیرعامل چاره ساز نبوده و هر کسی که بیاید در این مشکلات غرق خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالعلی چنگیز  در مورد انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: مشکل اصلی استقلال فقط انتخاب مدیرعامل نیست. یک نفر به تنهایی نمی تواند کار بزرگی انجام دهد خصوصاً اینکه سعادتمند در بدترین زمان ممکن به استقلال آمده و باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند.

تغییر مدیرعامل چاره‌ساز نیست/ مشکل اصلی استقلال بدهی‌های کلان است

وی افزود: به طور حتم اگر مسائل مالی و بدهی های کلان در اولویت نبود مدیران قبلی به کارشان ادامه می دادند و هنوز هم اداره باشگاه را به عهده داشتند اما بحث اصلی نیازهای استقلال، بدهی های کلان این باشگاه است. باشگاهی که همچنان از دولت ارتزاق می کند و منبع مالی خصوصی ندارد. بنابراین سعادتمند هم با کوهی از مشکلات روبرو است و فکر می کنم همانند مدیران عامل قبلی خیلی زود استقلال را ترک خواهد کرد.

چنگیز در پاسخ به این پرسش که آیا کشورهای عربی هم همین مشکلات ما را دارند یا خیر؟ گفت: فوتبال ما از لحاظ مسائل مدیریتی و زیرساخت تفاوت های زیادی با فوتبال کشورهای قوی دارد. امارات و قطعا عربستان فوتبال خود را تغییر دادند. آنها دغدغه پول را همانند ما ندارند. بازیکنان بزرگ فوتبال را جذب می کنند، سود کلانی از حضور آنان به دست می آورند و در پایان فوتبال شان هم از آنان در آموزش نوجوانان استفاده می کنند که این می تواند نمره بزرگی برای آنان باشد. در کشور ما مدیرعامل یک دغدغه دارد و آن این است که چک بازیکنان برگشت نخورد، طلبکاران مقابل درب باشگاه تجمع نکرده و بازیکنان به خاطر نگرفتن پولشان دست به اعتصاب نزنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: البته بدهی هایی که این روزها می بینید مربوط به سالهای گذشته است و این روند همچنان در سالهای آینده اتفاق خواهد افتاد و تا روزی که اتفاق بزرگی در ورزش ما صورت نگیرد، این بدهی ها پابرجا خواهد ماند و تغییر مدیرعامل چاره ساز نخواهد بود و تأثیر بزرگی نخواهد داشت اما با تمام این تفاسیر امیدوارم سعادتمند بتواند بر مشکلات فائق آمده و آرامش را به اردوی استقلال بازگرداند.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا موافق ادامه لیگ هستید یا خیر؟ گفت: در حال حاضر نزدیک به دو ماه است که فوتبال ما تعطیل شده، بازیکنان در شرایط خوبی نیستند. اگر قرار است لیگ دوباره شروع شود باید تمرینات برگزار شود تا بازیکن بتواند به مرز آمادگی برسد. البته با روندی که کرونا در ایران دارد و گفته می شود که در ایران باقی خواهد ماند، سلامتی همه از برگزاری لیگ مهمتر است و به تبع باید لیگ نوزدهم را به فراموشی بسپاریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین