کد خبر: ۶۴۶۷۹۵
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲

سارق حرفه ای منازل در آبادان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کارون گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح پاکسازی پارکها و تفرجگاه ها این شهرستان از الودگی به مواد مخدر ۱۰ فقره سرقت را کشف کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ رییس علی عبدولی در این خصوص اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام کار فنی و اطلاعاتی پاتوق ها و مخفیگاه سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری هشت سارق شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند، گفت: در راستای اجرای این طرح ۶ دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه موتوسیکلت سرقتی و آلات و ادوات سرقت شامل اره آهنی، چاقو و قیچی آهن بر کشف شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، ۴۹ بست هرویین و هفت بست شیشه کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

کشف چهار فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان هفتکل

فرمانده انتظامی هفتکل در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری مرکزی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی هدفمند یک سارق سابقه دار اماکن خصوصی را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و مقادیری اموال مسروقه نیز کشف کردند.

سرهنگ علی تقدسی گفت: متهم در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری سارق منازل در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان در بیان جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در منطقه جمشید آباد آبادان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کلانتری محل قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۸ با کار اطلاعاتی یک سارق را شناسایی طی هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آن پنج دستگاه باند صوتی،‌ ۲ دستگاه پمپ آب و مقداری لوازم آشپزخانه کشف شد.

سرهنگ سید محسن تقی زاده یادآور شد: در تحقیقات به عمل آمده سارق به چهار فقره سرقت اعتراف کرد و پس از آن اموال سرقت شده به مالباختگان تحویل داده شد.

دستبند پلیس ماهشهر بر دستان سارقان حرفه ای محتویات داخل خودرو

فرمانده انتظامی ماهشهر در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان ماهشهر، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی ماهشهر با اقدامات اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای را حین سرقت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ رضا پاپی ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین