کد خبر: ۶۴۶۹۰۹
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱

پاسخ ترکیه به عربستان درباره ویدیوهای منتشر شده درخصوص کرونا

پس از اینکه رسانه‌های عربستان ویدیوهایی را درباره آشوب و درگیری و تیراندازی در مقابل نانواهای ترکیه بعد از اعلام منع تردد به دلیل کرونا منتشر کردند، ترکیه به این اخبار واکنش نشان داد.
پاسخ ترکیه به عربستان درباره ویدیوهای منتشر شده درخصوص کرونا
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری آناتولی در گزارشی در واکنش به انتشار این ویدیوها اعلام کرد: از طریق مشاهده کامل این ویدیوها مشخص شد که درگیری‌هایی میان جوانان در محله بیرم پاشا در استانبول بوده است که روز جمعه ۱۰ آوریل صورت گرفت.

در گزارش آناتولی آمده است: پس این درگیری‌ها طبق ادعای العربیه درباره کمبود غذا و نان در مقابل سوپرمارکت‌ها و نانوایی‌ها نبوده بلکه یک درگیری عادی بین ساکنان محلی بعد از تصادف یک موتورسیکلت بوده است که بعد از مداخله ساکنان محلی این درگیری گسترش یافت.

شبکه الاخباریه عربستان ۱۱ آوریل در واکنش به این ویدیوها توئیتی با این عنوان منتشر کرده بود: آشوب در ترکیه و درگیری مقابل فروشگاه‌های مواد غذایی بعد از اعلام منع تردد.

خبرگزاری ترکیه نیز پیشتر چنین عنوان‌هایی را درباره عربستان به کار برده بود. این خبرگزاری ۱۳ مارس این توئیت را منتشر کرد: ترس و وحشت حیات اجتماعی را در عربستان به خاطر کرونا مختل کرده است؛ تعلیق فعالیت تالارها و هتل‌ها.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین