کد خبر: ۶۴۷۰۱۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

عکس| جنجال ساره بیات و پاسخ تند مخاطبان!

ساره بیات در صفحه اینستاگرامش چالش «لطفا کتاب بخوانیم» راه انداخت و از شهروندان برای مطالعه دعوت کرد که این موضوع با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.
آفتاب‌‌نیوز :

ساره بیات با انتشار تصویری از کتاب مورد علاقه خود نوشته بود: لطفا کتاب بخوانیم... هر کتابی که خودمان دوست داریم... فرصت خوبی است که در خانه بیش از پیش مطالعه کنیم.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
0
2
البته من مثل این دوستان منکر این نمیشم که شما اینو خوندین یا نه و کاری هم ندارم اما من پیشنهاد میدم اگر هم خوندین دیکه نه این ونه از این دست کتابهارو نخونین چون به شدت در روحیات شما تاثیر منفی گذاشته به طوریکه در تمامی نقشهای شما افسردگی موج میزنه و این موضوع به خوبی در چهره شما مشخص وجا افتاده به طوری که شدین خانم افسرده مفسرده تا فیلمی میبینم شما توش نقش دارین از دیدن اون اجتناب میکنم چون میدونم با دیدن اون فیلم تنها چیزی که عاید من میشه افسرگیست لطفا از خوندن این کتابها دست بکشید و سعی کنید کتابهایی بخونید تا روحیات شما را بالا ببرد بهتره از ابتدا شروع کنید واز کتاب شنگول منگول ویا یک توپ دارم قلقلیه را باز خوانی کنید با تشکر از شما
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
2
1
چرا ما اینقدر به کار هم کار داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
معمولا استارت رو خود افراد میزنن وقتی کسی اظهار نظری میکنه خوب باید منتظر بازخورش هم باشه یا لااقل در حد و اندازه خودش نظر بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
1
1
واقعا خانم بیات معذرت میخوام و متاسفم برای امثال ادم هایی که برای هرچیزی و هر موضوعی حاشیه ای دارند برای درست کردن. من معذرت میخوام که اجتماع ما لطف شما رو که قصد خوبی کردن داشتید رو اینگونه پاسخ می دهد. چه میشه کرد این ما هستیم ماهایی که به راحتی دل میشکنیم و حاشیه میسازیم و هزاران هزار دیگر . چرا فقط باید جنبه ی منفی رو مشاهده کرد چرا این انسان ها تمرکزی بر روی اصل نیت شما ندارند چرا سرگرمی هامون از دل شکوندن و له کردن همدیگر نشاُت میگیره . چرا هیچ وقت بلد نیستیم پاسخ پست دیگری رو به خوبی بدیم و حتما باید یک کلمه ی بد و ناپسند رو به یکدیگر نسبت بدیم ؟
عذر میخوام من از شما از عقده های کسایی که محدودن و اینقدر بیکار که از مغزشون فقط برای جنجال و تفرقه استفاده میکنند و حواس دیگران رو از اصل موضوع پرت و به حاشیه میکشانند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین