کد خبر: ۶۴۷۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

عابدزاده: هیچ‌وقت پشت پسرم نبودم/ خاطراتم به سرقت رفت

دروازه‌بان سابق تیم ملی می‌گوید پسرش با تلاش سخت خود و بدون استفاده از ارتباطات شخصی او رشد کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

احمدرضا عابدزاده در برنامه ورزش و مردم درباره شیوع کرونا و توقف فعالیت‌های ورزشی گفت: کرونا زندگی همه را مختل کرده است. همه باید مراقبت کنند و در عین حال در قرنطینه ورزش کنند تا سلامتی خود را حفظ کنند. امیدوارم تا پایان اردیبهشت، شیوع این ویروس کمتر شود و زندگی به حالت عادی خود بازگردد.

وی درباره خاطراتش از حضور در فوتبال و بازی برای تیم ملی در جام جهانی و سایر رقابت‌های باشگاهی اظهار کرد: خاطرات بسیاری از ۱۵ سال حضورم در تیم ملی دارم. سعی کردم با تمام وجود در خدمت تیم ملی و باشگاهم باشم تا باعث خوشحالی مردم شوم. از زمان حضور آقای دهداری تا آقای مایلی کهن و همین‌طور در جام جهانی خاطرات بسیاری دارم و سعی کردم بازی‌هایم در خاطر مردم باشد. خدا را شکر توانستم کار مثبتی انجام دهم.

عابدزاده: هیچ‌وقت پشت پسرم نبودم/ خاطراتم به سرقت رفت

عابدزاده درباره عملکرد امیر عابدزاده در پرتغال نیز گفت: من زیاد مصاحبه نمی‌کنم ولی هیچ‌وقت پشت پسرم نبودم. او با تمام وجود تمرین کرده و نیازی ندارد پدرش برای رسیدن او به تیم ملی و اروپا از ارتباطاتش استفاده کند. خدا را شکر می‌کنم که پسرم در حال حاضر در پرتغال حضور دارد و با برنامه‌ای که باشگاه به او داده تمرینات خود را در خانه دنبال می‌کند. او می‌خواهد مانند پدرش باعث خوشحالی مردم شود.

دروازه‌بان سابق تیم ملی درباره دستبرد سارقان به منزل شخصی او در شمال کشور و دستگیر شدن آنها توسط پلیس اظهار کرد: جا دارد از نیروی انتظامی عباس‌آباد و کلاردشت تشکر کنم که سارقان را دستگیر کردند. زمانی که چین را شکست دادیم من تابلویی دریافت کردم که آن را هم برده‌اند. همچنین پیراهنی داشتم که برایم ارزش زیادی داشت، سارقان آن‌ را به سرقت بردند. متاسفانه تمام خاطرات من را از ویلای شخصی‌ام بردند. یک نفر ۱۰ روز پیش با من تماس گرفت که آیا خاطرات ورزشی‌ات را فروخته‌ای ولی من گفتم نه، آن‌ها در ویلای شخصی‌ام است که گفتند یک فردی این‌ها را آورده و در حال فروش است. من هم به ویلا مراجعه کردم و دیدم که دو قفل بزرگ را شکسته‌اند و وسایل را سرقت کرده‌اند، البته پلیس آن‌ها را گرفته ولی خیلی از وسایلم که خاطراتم بود را به سرقت برده‌اند و امیدوارم آن‌ها هر چه سریع‌تر پیدا شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین