کد خبر: ۶۴۷۱۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴

رویترز: ایران در روز ارتش تجهیزات پزشکی را به نمایش گذاشت

رویترز در گزارشی درباره «روز ارتش» در ایران نوشت که امسال رژه این روز متفاوت بود و در آن تجهیزات پزشکی به نمایش درآمد.
آفتاب‌‌نیوز :

این خبرگزاری در گزارشی که عنوان «ایران در بحبوحه شیوع کرونا در روز ارتش به جای موشک تجهیزات پزشکی را به نمایش گذاشت» منتشر کرد و نوشت: ایران روز جمعه به مناسبت «روز ارتش» خودروهای ضدعفونی‌کننده، بیمارستان‌های سیار و سایر تجهیزات پزشکی را به نمایش گذاشت و نقش ارتش در مبارزه با کرونا را نشان داد.

در ادامه این گزارش آمده است: رژه «مدافعان وطن، یاوران سلامت» در یک مرکز آموزشی و در مقابل گروهای از فرماندهانی که ماسک زده بودند، برگزار شد و با رزمایش‌های معمول روز ارتش که معمولا رژه پیاده‌نظام، موشک، زیردریایی و خودروهای زرهی و پرواز هواپیماها به نمایش در می‌آید، تفاوت داشت.

رویترز: ایران در روز ارتش تجهیزات پزشکی را به نمایش گذاشت

رویترز بخشی از پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری ایران به مناسبت روز ارتش را منتشر کرد و نوشت که رییس جمهوری ایران در این پیام اعلام کرد: بنا به پروتکل‌های بهداشتی و اجتماعی، امکان نمایش رژه سربازان ایران وجود ندارد... د. اکنون دشمن پنهان است و در صف مقدم این جبهه پزشکان و پرستاران ایران در حال جنگند.

این خبرگزاری همچنین نوشت: سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از بیش از ۱۱ هزار نفر کادر پزشکی ارتش که در حال مبارزه با کرونا هستند، تشکر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین