کد خبر: ۶۴۷۳۵۴
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱

کارگردان «شیوع» در رأس کمیته تدوین راهنمای سینما در دوره پساکرونا

انجمن کارگردانان آمریکا «استیون سودربرگ» کارگردان فیلم «شیوع» را به ریاست کمیته‌ای انتخاب کرد که قرار است درباره زمان مناسب از سرگیری فعالیت‌های سینمایی به تعلیق‌درآمده به دلیل کرونا، تحقیق کند.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش تارنمای خبری ورایتی، این کمیته اینک در حال مشورت با اپیدمیولوژیست‌های برتر است و در ادامه به کمک دیگر اتحادیه‌ها و کارفرمایان هالیوود یک راهنمای جامع تهیه خواهند کرد تا به اهالی سینما کمک کند تا با خیال راحت به سرکار خود برگردند.

توماس شلام (Thomas Schlamme) رئیس انجمن کارگردانان آمریکا و راسل هولاندر (Hollander Russell) مذاکره کننده اصلی این انجمن در این باره می‌گویند: یکی از نگرانی‌های عمده‌ای که این روزها بیشتر از همه به گوشمان می‌رسد، درباره زمان بازگشت به کار است و این که چگونه می‌توانیم از این که بازگشت بی خطر است، مطمئن شویم.

کارگردان «شیوع» در رأس کمیته تدوین راهنمای سینما در دوره پساکرونا

مطمئن باشید ما هم زمان زیادی را صرف فکر کردن در این باره کرده‌ایم. اگرچه هنوز برای این سوال که تولیدات سینمایی از چه زمانی از سر گرفته خواهند شد، جوابی نداریم اما در حال برداشتن گام‌هایی هستیم تا به این مساله رسیدگی کنیم که چگونه می‌توان در زمان موعود از خطر دور بمانیم. به همین منظور، کمیته‌ای با ریاست استیون سودربرگ تشکیل شده است تا بررسی و تحقیقاتی جامع درباره این مساله انجام داده و پیشنهادات خود را در این باره به انجمن ارائه دهد.

سودربرگ در سال ۲۰۱۱ فیلم شیوع (Contagion) را کارگردانی کرد با روایت داستان پیدایش ویروسی ناشناخته و مرگبار در چین و شیوع آن به دیگر کشورهای جهان، گویی بحران همه‌گیری کرونا را پیش‌بینی کرده بود. این فیلم ۱۳۶ میلیون دلار در جهان فروش کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین