کد خبر: ۶۴۷۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

لغو جزئی ممنوعیت آمد و شد در عراق

مقامات بهداشتی عراق طرح ممنوعیت آمد و شد در این کشور را از فردا (سه‌شنبه) به صورت جزئی لغو و از ساعت ۱۹ عصر تا شش صبح اجرا می‌کنند.
لغو جزئی ممنوعیت آمد و شد در عراق
آفتاب‌‌نیوز :

 کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که از سه‌شنبه مقررلات منع آمد و شد در این کشوذر به صورت جزئی و از ساعت ۱۹ عصر تا شش صبح لغو می‌شود.

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، طبق این بیانیه، مقررات منع آمد و شد در روزهای جمعه و شنبه هر هفته به شکل کامل اجرا خواهد شد.

کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی عراق همچنین اعلام کرد: همچنان تجمع بیش از سه نفر ممنوع است، رستوران‌ها تنها به شرط ارسال غذا به بیرون می‌توانند فعالیتشان را آغاز کنند و به مغازه‌ها، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها اجازه داده می‌شود تا در ساعات لغو ممنوعیت آمد و شد به فعالیت خود ادامه دهند.

در ادامه بیانیه این کمیته آمده است: مدارس، دانشگاه‌ها، مکان‌های عبادت، ورزشگاه‌ها، کافه‌ها، مراکز و سالن‌های جشن و اجتماعات همچنان بسته خواهند ماند و به ادارات دولتی اجازه داده می‌شود تا با حضور حداکثر ۲۵ درصد از کارمندان به فعالیت‌شان ادامه دهند.

کمیته مذکور همچنین سفر خارجی و داخلی میان استان‌های مختلف عراق به استثنای موارد خاص را ممنوع اعلام کرد و از شهروندان عراقی خواست تا هنگامی که خارج از منزل حضور دارند از ماسک استفاده کنند.

کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی عراق در ادامه بیانیه خود بر اتخاذ اقدامات قانونی علیه کسانی که مقررات جدید را نقض کنند، تأکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین