کد خبر: ۶۴۷۷۰۲
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴

آتش زدن یک لایحه در نشست علنی شورای اسلامی شهر سبزوار

نشست علنی شورای اسلامی شهر سبزوار روز دوشنبه یکم اردیبهشت‌ماه به علت اعتراض برخی از اعضا به متمم بودجه ۹۸ شهرداری این شهر با حواشی همراه شد.
آفتاب‌‌نیوز :

در این نشست رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر سبزوار در اعتراض به متمم بودجه ۹۸ شهرداری این شهر اقدام به آتش زدن این لایحه کرد.

در ویدئویی که در شبکه‌های مجازی این شهر منتشر شده، مسعود پسندیده متمم بودجه ۹۸ شهرداری سبزوار را سزاوار آتش زدن دانسته و اقدام به آتش زدن آن نمود که نایب رئیس شورای شورای شهر سبزوار از این اقدام ممانعت نمود.

آتش زدن یک لایحه در نشست علنی شورای اسلامی شهر سبزوار

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر سبزوار در این نشست این اقدام خود را به دلیل عدم انطباق متمم بودجه با اصل بودجه پیشنهادی ذکر کرد.

مسعود پسندیده افزود: شهرداری در حوزه‌های مختلف متناسب با رویکرد شورا و اهداف و برنامه‌های مصوب شورای اسلامی شهر حرکت نمی‌کند و آنچه که در متمم بودجه دیده می‌شود، بیانگر همین مطلب است.

وی بهسازی معابر کوی گلستان، اجرای تقویم فرهنگی، خرید نردبان هیدرولیک، اجرای تقاطع ابریشم، پیاده‌راه قصبه، پارک گردشگری ده‌راز و باغ بازار را از برخی موارد مهمی ذکر نمود که در بودجه گنجانده شده اما شهرداری هیچ اقدامی در این راستا انجام نداده است.

مدیر مالی و ذی‌حساب شهرداری سبزوار نیز که در این نشست حضور داشت، اقدام رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر سبزوار را بی‌حرمتی و توهین به مجموعه شهرداری دانست.

سید عباس شبیری گفت: مجموعه شهرداری تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات شهری به کار گرفته است و تعامل و همدلی خوبی با شورای اسلامی شهر دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین