کد خبر: ۶۴۷۹۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

نرخ مصوب الکل اعلام شد

قیمت مصوب انواع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده ابلاغ شد و این قیمت ها به تفکیک نشان های تجاری مختلف، در سامانه قیمت قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

عباس تابش افزود: قیمت الکل هر لیتر ۱۷ هزار تومان مصوب و به تبع آن قیمت اقلام بهداشتی تعیین شده است و از طریق سامانه در دسترس همگان قرار دارد و همه عرضه کنندگان موظفند قیمت ها را رعایت کنند.

وی با اشاره به آغاز طرح ویژه ماه رمضان از روز گذشته گفت: نخستین قدم، تامین کالاهای اساسی از جمله روغن، برنج و شکر است که از هر کدام ۵۰ هزار تن سهمیه در اختیار استان ها قرار داده شده و شبکه توزیع نیز به طور کامل رصد می شود.

نرخ مصوب الکل اعلام شد

تابش با اشاره به اینکه به اندازه کافی خرمای مورد نیاز ماه رمضان تامین شده است افزود: قیمت مصوب و ابلاغ شده خرمای مضافتی کیلویی ۲۲ هزار تومان و قیمت مصوب خرمای کبکاب کیلویی ۱۸ هزار تومان می باشد و هرگونه تخطی از این قیمت ها تخلف از قانون است .

قیمت مصوب اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده ابلاغ شد

وی ادامه داد: گشت های مشترک قرار است در ماه رمضان قیمت ها چه در اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده و چه اقلام دیگر را رصد کنند و قیمت های ابلاغ شده باید رعایت شوند هر گونه تخطی از قیمت ها را مصرف کنندگان می توانند به سامانه ۱۲۴ و سامانه آپ گزارش کنند.

تابش اضافه کرد: قیمت برنج هندی کیلویی ۸ هزار تومان، مرغ ۱۲ هزار تومان و گوشت منجمد وارداتی ۴۲ هزار تومان تعیین و ۲۵ هزار تن مرغ و ۱۵ هزار تن گوشت منجمد وارداتی به بازار تزریق شده است.

وی همچنین با بیان اینکه شکر به اندازه کافی در بازار موجود است گفت: قیمت هر کیلو شکر ۵ هزار و ۹۰۰ تومان ابلاغ شده است .

تابش افزود: از مردم تقاضا داریم هرگونه تخطی در قیمت ها را به سامانه های ذکر شده گزارش و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان را در امر نظارت بر بازار یاری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
3
جوجه ها را قتل عام کردن زنده بگورکردن مرغ گران شد تمام مردم فهمیدن تو این کشور چه خبره
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین