کد خبر: ۶۴۷۹۴۶
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

خودروسازان آمریکایی از ماه آینده شروع به کار می‌کنند؟

خودروسازان آمریکایی پس از مذاکرات متعدد با انجمن حمایت از کارگران خودروسازی ایالات متحده، در تلاشند تا از ماه آینده میلادی فعالیت و تولید خود را در این کشور از سر بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز :

از آنجایی که غول های خودروسازی آمریکا یعنی شرکت های فورد، جنرال موتورز و فیات کرایسلر قصد دارند فعالیت و خطوط تولید کارخانه های خود را از آغاز ماه آینده میلادی یعنی مه ۲۰۲۰ از سر بگیرند، به نظر می رسد که اخیراً با انجمن حمایت از کارگران صنعت خودروسازی در آمریکا گفتگو و مذاکرات متعددی داشته و در تلاشند با متقاعد سازی و تلاش برای حصول اطمینان از رعایت پروتکل های بهداشتی، به بازگشایی کارخانه های خود که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا بیشتر از یک ماه است که تعطیل و متوقف شده‌اند، اقدام کنند.

بر اساس گزارشی که در وبسایت سی نت به نقل از رویترز آمده است، شرکت های فورد، جنرال موتورز و فیات کرایسلر که بدون شک از بزرگترین خودروسازان ایالت متحده آمریکا و جهان به شمار می‌روند، به شدت در تلاشند تا فعالیت و خطوط تولید کارخانه های خود را حداقل از ماه آینده میلادی، مه ۲۰۲۰، آغاز کنند تا با بحران های مالی و زیان دهی های بیشتری مواجه نشوند.

خودروسازان آمریکایی از ماه آینده شروع به کار می‌کنند؟

انجمن حمایت از کارگران صنعت خودروسازی در آمریکا (UAW ) نیز تاکید کرده که شرط بازگشایی کارخانه های مذکور، رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظت ۱۰۰ درصدی سلامت کارگران از سوی شرکت‌های مذکور خواهد بود.

سخنگوی انجمن UAW در این خصوص خاطرنشان کرده است: اگر بخواهیم کارخانه های خودرو سازی به روند تولید و فعالیت عادی بازگردنند، باید این کار را به طور درست انجام دهیم چرا که در غیر این صورت با تبعات منفی گسترده و وحشتناک تری در آینده‌ای نزدیک روبه‌رو خواهیم شد. بنابراین لازم است در صورت تمایل به بازگشایی و از سرگیری فعالیت کارخانه‌های خودروسازی، تمامی موارد و نکات بهداشتی به صورت کاملا دقیق بررسی شده و از حفظ سلامت کارکنان فعال در آن اطمینان صددرصدی و کامل حاصل شود.

وی در ادامه سخنان خود افزود: شرکتهای خودروسازی باید به گونه ای عمل کنند که انگار اعضای خانواده خودشان در کارخانه آنها مشغول به کار است و کارگران نیز هیچ گونه نگرانی در خصوص ابتلای خود و خانواده شان به واسطه تردد و کارشان نداشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین