کد خبر: ۶۴۸۰۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲

آیت‌الله سیستانی یک میلیون دلار به درمان بیماران کرونایی قم هدیه کرد

منابع نزدیک به مرجعیت می گویند، دفتر حضرت سید علی سیستانی، مرجع عالی جهان تشیع در بحبوحه بحران کرونا که جهان به ویژه ایران را درگیر کرد، دست کم مبلغ ۱.۵ میلیون دلار برای صرف درمان بیماران کرونایی در ایران اهدا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گفته این منابع، دفتر آیت الله سیستانی در قم که مسئولیت آن را حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی بر عهده دارد، این مبلغ را با اولویت دادن به بیماران کرونایی در قم که در ابتدای بحران کرونا در ایران یکی از هسته های این بیماری در کشور محسوب می شد، اختصاص داده است.

با این مبلغ خدمات بهداشتی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران کرونایی و با هماهنگی دفتر ایشان وارد کشور شد و در اختیار کادر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بیماران کرونایی قرار گرفت و قرار است باز هم در آینده نزدیک تجهیزات بیشتری وارد و در اختیار وزارت بهداشت قرار بگیرد.

آیت الله سیستانی یک میلیون دلار به درمان بیماران کرونایی قم هدیه کرد

همچنین دفتر آیت الله سیستانی در قم در حال احداث بزرگترین بیمارستان در شهر قم و یکی از بیمارستان های بزرگ در سطح کشور است که پیش بینی می شود در صورت مساعدت عوامل مختلف درگیر در این پروژه و پیشرفت مطابق برنامه ها، مرحله نخست آن با اولویت قلب، دست کم تا ۱۸ ماه دیگر راه اندازی شود.

این بیمارستان با عنوان «بیمارستان نور» با ۳۵۰ تخت و دارای مرکز جامع سرطان با بخش کامل پزشکی هسته ای در زمینی به وسعت ۷۵ هزار مترمربع و زیربنای ۶۰ هزار متر مربع در حال ساخت است و قرار است این بیمارستان فوق تخصصی یکی از مدرنترین و مجهزترین بیمارستان های ایران باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
1
امثال ایشان یادبگیرندونگویندامتخان الهی دستشون به جیبشون بره
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
0
مثالی هست فامیل گوشت ادمو بخوره هم استخوانش دور نمیندازه دمش گرم واقعا مبلغ زیادیه
حاکمان ثروتمند عربستان و ... چشمشون کور شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
0
من رقم رو اشتباه توجه شدم یا درسته؟!! 1.5 میلیون دلار...!!؟ خدای من
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین