کد خبر: ۶۴۸۱۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲

فعالیت مراکز شماره گذاری خودرو از ۶ اردیبهشت در سراسر کشور

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: همه مراکز شماره گذاری خودرو از روز شنبه 6 اردیبهشت ماه آماده ارائه خدمت به هموطنان سراسر کشور خواهند بود.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار کمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: ‌با توجه به پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی و بازدیدهای مکرر تیم‌ها، هیأت‌ها و مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی در تهران از مراکز شماره گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی و بازدید نهایی که توسط تیم‌های نظارتی پلیس راهو انجام شده، همه مراکز شماره گذاری از روز شنبه 6 اردیبهشت ماه آماده ارائه خدمت به هموطنان سراسر کشور خواهند بود.

وی ادامه داد: برای مدیریت و پیشگیری از تجمع مقرر شد ارائه خدمت در مراکز شماره‌گذاری بر اساس اطلاعات زوج و فرد باشد؛ به این شکل که در روزهای زوج فقط به خودروهای ورودی با پلاک زوج و در روزهای فرد برای خودروهای ورودی با پلاک فرد خدمات ارائه خواهد شد.

فعالیت مراکز شماره گذاری خودرو از ۶ اردیبهشت در سراسر کشور

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا همه پروتکل‌های الحاقی در راستای حفظ سلامت هموطنان در مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی رعایت شود.

سردار هادیان‌فر خاطرنشان کرد: آموزشگاه‌های رانندگی مانند مراکز شماره‌گذاری ارائه خدمت خواهند کرد، اما برابر بازدیدهای صورت گرفته برخی از آموزشگاه‌ها تاکنون موفق به برقراری پروتکل‌های بهداشتی نشده‌اند وبه آنها اجازه فعالیت داده نشد.

وی متذکر شد: بدیهی است به محض اینکه این قبیل آموزشگاه‌ها استانداردهای بهداشتی لازم را فراهم کنند، به آنها مجوز لازم داده خواهد شد؛ لذا از هموطنان می‌خواهیم ضمن همراهی با تمهیدات بهداشتی در مراکز با همراه داشتن ماسک و دستکش مراجعه و در هنگام دریافت خدمات فاصله با دیگران را حفظ کنند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین