کد خبر: ۶۴۸۴۵۵
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰

فراخوان جدید قالیباف

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام پیوستن خود به پویش ایران همدل، از گروه‌های جهادی و نمایندگان مردم در مجلس یازدهم دعوت کرد تا در این پویش مشارکت کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد باقر قالیباف در پیام دعوت خود تاکید کرده با شرکت در این پویش «زنجیرۀ همدلی به تمام نقاط ایران» گسترش می‌یابد. متن کامل این پیام را بخوانید؛

از همان روز نخست که رهبر معظم انقلاب همه را به تلاش و برنامه ریزی در جهت برگزاری رزمایش همدلی و مواسات دعوت کردند، بسیاری از خیریه‌های محلی و منطقه‌ای، هیئت های مذهبی، پایگاه‌های بسیج و نهادهای دولتی و غیردولتی تلاش کردند تا هر کدام برای رقم زدن ماه رمضانی متفاوت قدم بردارند. ماه رمضانی که با موج همدلی عمومی مردم برای رفع مشکل از هم شناخته شود.

فراخوان جدید قالیباف

حالا و با شروع ماه مبارک رمضان، پویشی ملی راه افتاده است تا همه این تلاش‌ها را یکجا و متحد در کنار هم جمع کند. از آوای خوش هر کدام از این اقدامات مؤمنانه، صدایی گوش‌نوازتر بسازد و همه ما را فارغ از هر تفاوتی که داریم دور مفهومی ارزشمند به نام ایران همدل جمع کند.

پویشی که دفتر نشر رهبر انقلاب با هدف دعوت عمومی از همه افکار و سلیقه‌ها و نه فقط قشری خاص به راه انداخته است و همین، امتیاز ویژه این پویش ملی است.

ایران همدل با مشارکت هم ما ممکن می‌شود؛ ایران همدل یعنی ایران هم‌صدا؛ یعنی ایران متحد؛ یعنی همه با هم برای لبیک به یک اقدام هوشمندانه. ایران همدل یعنی مردمی که به فکر هم هستند، مردمی که مسیری جدید در دل هر سختی و دشواری باز می‌کنند و مردمی که مفهوم متعالی مواسات را همدلانه معنا می‌کنند. درد دیگری را درد خود می‌دانند و به دنیا نشان می‌دهند که نه تنها می‌توان در اوج مشکلات، حریص‌تر و خودخواه‌تر و تندمزاج‌تر نشد که حتی می‌توان با پیروی از آیین مهربانانه‌ای که اهل بیت آموخته‌اند، دست‌ودل‌بازتر و خوش‌اخلاق و مهربان‌تر و همدل‌تر هم شد.

در همین راستا ما هم که برای رزمایش همدلی برنامه‌ریزی عملیاتی کرده بودیم، با هم‌افزا کردن همه تلاش‌های مردمی و جهادی قرارگاه امام رضا (ع) ذیل پویش سراسری ایران‌ همدل تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا با انگیزه و توانی مضاعف در این مسیر قدم برداریم‌. در نهایت برای اینکه زنجیره همدلی قطع نشود، از همه گروه های مردمی و جهادی و همچنین منتخبین مجلس یازدهم دعوت می‌کنم تا در این امر خیر و انسان‌دوستانه سهیم شوند و هر یک به هر شیوه‌ای که صلاح می‌دانند در پویش مومنانه و مهربانانه ایران همدل مشارکت کنند و زنجیر همدلی را به تمام نقاط ایران گسترش دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین