کد خبر: ۶۴۸۴۷۶
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵

مخالفت چین با تحقیق بین‌المللی درباره منشأ کرونا

دولت چین مخالفت خود با هرگونه تحقیق بین‌المللی درباره منشأ و منبع ویروس کرونا را اعلام کرد.
مخالفت چین با تحقیق بین‌المللی درباره منشأ کرونا
آفتاب‌‌نیوز :

شین وان، سخنگوی سفارت چین در لندن در سخنانی مخالفت دولت کشورش را با انجام هرگونه تحقیقات بین‌المللی درباره منشأ و منبع ویروس کرونا اعلام کرد.

به گزارش سایت النشره، وی در این باره گفت: هدف از درخواست برخی طرف‌ها برای انجام چنین تحقیقاتی فقط و فقط سیاسی است.

مخالفت چین با تحقیق بین‌المللی درباره منشأ کرونا

شین وان در ادامه اظهارات مطرح شده مبنی بر اینکه شناسایی منشأ و منبع کرونا به درمان و برخورد با این ویروس کمک می‌کند را رد کرد.

پیشتر چند کشور اروپایی و آمریکا احتمال داده بودند که منشأ اولیه ویروس کرونا در بازار محلی حیوانات در شهر ووهان چین بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
1
دنیا باید حرکتی بکند یکی از عوامل اصلی دانه قهوه است که توسط خفاش الوده میشود و توسط حیوانات مصرف میشود و شیوع ادامه میابد.
خروس بی محل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
17
این بازی های بچه گانه چیزی را عوض نمی کند. تمام دنیا به این ویروس مبتلا شده اند الا شهر های بزرگ چین!!!!! فقط یک شهر ووهان و تمام. چرا این ویروس در چین فراگیر نشد؟ از این ماجرا در جهان شاید به تعداد انگشتان یک دست خبر داشته باشند که طراحی چنین جنگ ناجوانمردانه ای علیه بشریت توسط چه کشور یا کشورهایی انجام شد اما ماه زیر ابر پنهان نمی ماند. البته امیدی نیست که حتی به فرض روشن شدن حقیقت بتوان اقدامی علیه جانیان علیه بشریت انجام داد.
پاسخ ها
roham
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
این بازی های بچگانه دیگه خیلی خسته کننده شده ، یه نگاهی به اتفاقات 11 سپتامبر بنداز کمی دقیق تر و موشکافانه تر . سعی کن تمام تحلیل ها رو در مورد برجهای دوقلوی تجارت جهانی بکنی و در نهایت میبینی آمریکا خودزنی میکنه تا به منافعش در خاورمیانه برسه ولی انگشت اتهام رو میده به سمتی که ذهنها رو نسبت به موضوع اصلی منحرف کنه و رسانه ها این کارو براش انجام میدن و راه رو براش باز میکنن . آمریکا خودزنی میکنه و براش نه مردم آمریکا و نه مردم جهان هیچ اهمیتی ندارن . این اتفاق در طول تاریخ بسیار رخ داده پس کسی که همیشه دست به این اقدامات کثیف جهت منافع خودش میزنه نمیتونه بقیه رو متهم به این کار کنه که هیچ سابقه ای حداقل در این مورد ندارن ولی اینکارو باز به وسیله رسانه هاش انجام میده . منم موافقم با شما که ماه زیر ابر نمیمونه و در نهایت مثل تمام جنگهای آمریکا در طول این سالها در خاورمیانه بعد از مدتی راست از دروغ تمیز داده میشه ولی موضوع اینکه این درک به موقع باشه ، مهم افکار عمومی ست که بتونه هوش به خرج بده و از گذشته در تحلیل مسائل امروز بهره ببره و فقط و فقط حرفهایی که رسانه های خودشون به دروغ و برای فرار منتشر میکنه که فقط مال امروزه و فردا اعتباری نداره ، وقعی نده و با هوشمندی جنگی که اینبار برای کل جهان ترتیب داده رو خنثی کنه . نباید دیر بشه و نه اینکه هممون مثل قبل بعد از نابود شدن کشورهایی نظیر افغانستان عراق لیبی متوجه بشیم موضوع چی بوده و در واقع بیدار بشیم که دیگه هیچ سودی نخواهد داشت . البته من بر عکس شما امید دارم که حقیقت روشن بشه و دست جانیان این اقدام ضدبشری قبل از رسیدنشون به اهدافشون رو بشه ، اگر کمی به عقب برگردیم و ببنیم کی همیشه دروغ میگه ، خودزنی میکنه و دیگران رو مقصر جلوه میده و بعد بهشون حمله میکنه تا به منافعش برسه و چرا و چطور ما با این برنامه ریزی های شوم همراه میشیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
11
چین سالهاست که در ووهان کارهایی مثل دستکاری ژنتیکی و ساخت ویروس میکرده و مدتها قبل برای این حمله بیولوژیکی به دنیا خودش را آماده کرده بود
پاسخ ها
roham
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
برای حرفات سندی هم داری یا فقط به ادعای رسانه های غربی این فکر به ذهنت رسید ? قبل از حمله آمریکا به عراق غربیها به سردستگی خود آمریکا با کمک رسانه ها این ذهنیت رو ایجاد کردن برای افکار عمومی که صدام در حال تولید سلاح کشتار جمعیه و تهدیدی برای جهان محسوب میشه ' همون زمان که این ادعا مطرح شد هیچ مدارکی وجود نداشت ' خواستند برای تحقیق وارد عراق بشن که خب این در واقع تحقیق یه جوری نفوذ به حساب میومد و مورد قبول صدام قرار نگرفت و بهش بابت همین ادعاها حمله کردند و در نهایت جنگ شروع شد ' این ادعا در مورد سوریه و بشار اسد هم مطرح و بدون مدرک منتشر شد ' هنوز که هنوزه هیچ مدرکی دال بر این ادعاها وجود نداره ولی بعد از وقوع جنگ به سختی کسی به یاد میاره چه اتفاقی افتاده ' دوباره داره این اتفاق تکرار میشه ' باهوش و بینا باش و خودت تحلیل کن و نزار رسانه هایی که دروغپردازی کردند و میکنند برای نحوه فکر کردنت به موضوعات مختلف تصمیم بگیرند ' اخبار رو گوش و در نهایت با توجه به سوابق کسی که مدعیه تحلیل کن تا به جوابهای درست و حتی سوالات درست برسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
1
5
اگه چین منشاّ این ویروس نبوده پس چرا با تحقیقات بین المللی مخالفت میکنه آنکه حساب پاک است از محاسبه چه باک است
پاسخ ها
roham
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
اگر بر خلاف ادعای شما و رسانه های غربی که تمام تمرکز شما بر اونهاست ، مشخص بشه که منشا این ویروس از آمریکا ست چی ؟ با علم بر اینکه اولین مبتلایان مال کشور چین بودند ، یعنی آمریکا شمشیر رو از رو برای چین بسته و جنگ رو پنهانی باهاش آغاز کرده و در نهایت چین تونسته آمریکا رو در این جنگ مخفی با یک بدل شکست بده و آمریکا که بازنده دیده خودش رو یک بار مثل هزاران بار دیگه خودزنی کرده که افکار عمومی رو تحت تاثیر قرار بده . پس تحقیقات بین المللی در مورد منشا ویروس از چین به سردستگی آمریکا و اروپا یعنی نفوذ و حمله دوباره به کشور چین که یکبار حمله رو به سختی دفع کرده و خطر از سرش گذشته ، خب عاقلانه به نظر نمیرسه با تحقیقات کسانی که خودشون ویروس رو میسازن موافقت کنه و قصد رسانه های غربی از انتشار این اخبار اینه که به ما به زور مثل گذشته ، تفهیم کنند که مقصر و دشمن اصلی بشر کس دیگه ایست و آمریکا اینجا نقش ناجی رو بازی میکنه . اگر غربی ها واقعا محقق بودن و دنبال کار تحقیقاتی باید الان که کرونا داره جان خیلی از انسانها رو در غرب میگیره ، تمرکزشون رو میزاشتن رو ساخت واکسن ویروس نه منشا ویروس که کار تحقیقاتی بعد از مهار ویروس محسوب میشه . این دستپاچگی غربی ها و عجله شون در مورد تحقیقات آبکی نشون میده ترسیدند و دارن قبل از وقوع بلایی که خودشون به سر خودشون اوردند ذهن و فکر مردم جهان رو منحرف میکنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
اگر چین دانه های قهوه ای که توسط خفاش الوده می شود و جای دندان خفاش روی انها مشخص است را ازمایش کند و ویروس را از دانه جدا سازی کند و تشخیص بدهد کمک بزرگی به خود و بشریت کرده است. ارتباط خفاش و دیگر حیوانات با دانه قهوه الوده باید قطع شود. همین دانه قهوه این حیوانات را که مخزن ویروس هستند را واکسینه می کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
3
مرض و درد بی درمون رو به همه جهان سرایت دادی که باید بابت اون هزاران هزار بار تنبیه و مجازات بشی!!!! اونوقت در مورد تحقیقات در مورد منشا ویروس که بتونن کنترلش کنن و ... مخالفت هم میکنی؟؟؟
انصافا که همه از خدا بیخبرا زیادی از حد گستاخ و پررو هستن مثل همین چین کمونیست!
پاسخ ها
roham
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
یعنی الان داری میگی هرکس با حرف شما موافقه از خدا باخبره و هرکس مخالف از خدا بی خبر ؟ عجب !!!مرض و درد واقعی رو باید بگردی و پیدا کنی . اون مرض همه گیر و خطرناکی که غرب به جان بشریت انداخت و به بشریت تحمیل کرده وگرنه از این مرضها و درهای مقطعی ، اگر تاریخو خونده باشی بسیار سر بشریت اومده و با تمام سختی ها تونسته باز به راهش ادامه بده . در مورد کنترل ویروسم اگر بیل زن بودن غربی ها افراد مسن و بدون بیمه رو تو خیابانها و خانه ها رها نمیکردن به امید خدا و بعد با گستاخی و پررویی همه چیزو بندازن گردن یک کشور دیگه که خودش بیش از بقیه متضرر شده و در ادامه ادای آدم واقعیها رو در بیارنو بخوان به جای رسیدگی به امور و معضلات خودشون تحقیقاتم بکنن یا به قولی فرار رو به جلو داشته باشن . ولی ای کاش شما آقا یا خانم ناشناس که به قول خودت خدا رو داری کاش کمی شهامت به خرج میدادی و حداقل برای احترام به نظر خودت اسم مستعارتو منتشر میکردی نه اینکه ناشناس بیای یه حرفی بزنی و بری و این حسو ایجاد کنی نمیخوای جواب حرفتو بشنوی و فقط اومدی یه چیزی گفته باشی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین