کد خبر: ۶۴۸۶۶۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
تبلیغات/در گفت‌وگو با مرتا جوادی، مدیرعامل شرکت مهاجرتی الست گروپ تشریح شد؛

راه‌های مهاجرت به آلمان

عدم اعتماد به آژانس‌های مهاجرتی. تنها یک یا دو دلیل بالا کافی است تا افراد برای همیشه از مهاجرت کردن منصرف شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

مهاجرت به خارج از کشور بحث داغ این روز‌های مردم ایران می‌باشد. اکثر این افراد به دنبال انواع و اقسام راه‌های مهاجرتی هستند و هر طور شده تلاش خود را می‌کنند تا به هدف خود برسند. اما به دلایلی خیلی از این افراد موفق نمی‌شوند، دلایلی مانند عدم اطلاعات کافی، عدم دانش زبانی، عدم داشتن مدرک تحصیلی بالا، عدم داشتن سابقه کار مناسب و از همه مهمتر عدم اعتماد به آژانس‌های مهاجرتی. تنها یک یا دو دلیل بالا کافی است تا افراد برای همیشه از مهاجرت کردن منصرف شوند.

اما در میان این همه شرکت مهاجرتی رنگارنگ، با شرکتی برخورد داشتیم به نام الست گروپ. الست گروپ یکی از شرکت‌های فعال در زمینه مهاجرت است که این روز‌ها بسیار خوش درخشیده است و توانسته است اعتماد را به فضای مهاجرتی کشور بازگرداند. در این مطالب با مهندس مرتا جوادی مدیرعامل الست گروپ صحبت خواهیم کرد.

گفتگو با مهندس مرتا جوادی، مدیر عامل شرکت مهاجرتی الست گروپ

خانم مهندس جوادی امکانش هست در مورد فعالیت‌های شرکت الست گروپ برامون توضیح بدید؟

سلام به همه‌ی خوانندگان عزیز، امیدوارم که حالتون خوب باشه و در این روز‌های کرونایی مواظب خودتون باشید. شرکت افق بین المللی یاسمین با نام تجاری الست گروپ، پیشینه طولانی‌ای دارد که شامل فعالیت در زمینه‌های کارآفرینی، کاریابی و سرمایه گذاری مانند سرمایه گذاری است. بعد از فعالیت در این زمینه‌ها تصمیم گرفتیم به سمت توریسم درمانی برویم. در آن سال‌ها افراد خارجی به ویژه از کشور‌های عربی برای معالجه و درمان در ایران به ما مراجعه می‌کردند. به دلیل اینکه در زمینه جذب توریست برای معالجه در ایران بسیار موفق بودیم و با توجه به تجربه و اطلاعاتی که در مورد سایر کشور‌ها به خصوص در امر دریافت ویزا به دست آورده بودیم تصمیم گرفتیم به شکل ویژه و تخصصی در حوزه‌ی مهاجرت شروع به فعالیت کنیم.

همانطور که در سایت شما دیدیم، شما فعالیت گسترده‌ای دارید. امکانش هست کشور‌هایی که امکان اخذ ویزایشان وجود دارد را معرفی کنید؟

بله ما با کشور‌های زیادی کار می‌کنیم، اما اگر بخواهم به کشور‌هایی اشاره کنم که اکنون به صورت تخصصی با آن‌ها کار می‌کنیم باید به کشور‌های آلمان، کانادا، استرالیا، اسپانیا، سوئد، سایر کشور‌های اروپایی و... اشاره کنم.

با توجه به علاقه‌ زیاد برای مهاجرت به آلمان، بیشتر در رابطه با این کشور توضیح می‌دهید؟

حقیقتش این است که تمرکز ما هم بیشتر بر روی آلمان هست. ما بعد از تلاش بسیار زیاد برای تکمیل راه‌های مهاجرتی به آلمان اکنون می‌توانیم افراد علاقه‌مند به آلمان را از طریق تحصیل، کاریابی، کارآفرینی، سرمایه گذاری، پزشکی، مهندسی و دوره‌های آوسبیلدونگ به آلمان بفرستیم.

آوسبیلدونگ؟ تا حالا چنین اسمی را نشنیده ام، امکانش هست درباره اش توضیح دهید؟

آوسبیلدونگ به دوره‌های فنی و حرفه‌ای گفته می‌شود که کشور آلمان هر ساله برگزار می‌کند. این دوره برای کسانی مناسب است که مدرک تحصیلی دیپلم دارند. افراد علاقه مند می‌توانند یکی از رشته‌هایی که در آن تخصص دارند مانند آرایشگری، پرستاری، مدیریت و ... را انتخاب نموده و به طور رایگان با دریافت حقوق ماهیانه حین دوره آموزشی، در این دوره‌ها شرکت کنند.

در این دوره‌ها افراد هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی آموزش می‌بینند و برای ورود به بازار کار کشور آلمان آماده می‌شوند. آوسبیلدونگ دوره‌های بسیار متنوعی دارد که در شهر‌های مختلف آلمان برگزار می‌شود و فرآیند دریافت ویزا و شرکت در آن‌ها از طریق الست گروپ بسیار راحت و کوتاه می‌باشد.

در مورد سختی‌های مهاجرت به آلمان برایمان بگویید و اینکه نقش شما در آسان سازی آن چقدر می‌باشد؟

تقریبا همه افرادی که درخواست مهاجرت دارند، می‌دانند که کاری بسیار سخت و زمان بر می‌باشد. کار‌های اداری، درخواست ویزا، اخذ مهر‌های تاییدیه برای مدارک و از همه مهمتر پیدا کردن خانه برای سکونت و اخذ بیمه همگی فرآیند‌هایی هستند که باید انجام شود و بسیاری از افراد نیز به دلیل همین سختی‌ها یا زمان بر بودن کار‌های مهاجرتی کلا از مهاجرت منصرف می‌شوند.

الست گروپ برای کسانی که قصد مهاجرت دارند پیشنهادات ویژه‌ای دارد و بسیاری از مراحل که معمولا توسط خود افراد باید انجام شود را بر عهده می‌گیرد و تا وقتی که این افراد به کمک الست گروپ نیاز داشته باشند، حتی پس از مهاجرت و در کشور مقصد نیز همراه آنان خواهد بود.

آیا برای کسانی که علاقه‌ای به تحصیل و یا یادگیری زبان آلمانی ندارند هم پیشنهادی دارید؟

صد البته. همانطور که در بالا هم عرض کردم راه‌های زیادی برای مهاجرت به آلمان وجود دارد. به طور مثال اگر کسی علاقه‌ای به ادامه تحصیل نداشته باشد می‌تواند از طریق کاریابی مهاجرت کند و یا کسی که علاقه‌ای به یادگیری تخصصی زبان آلمانی نداشته باشد نیز می‌تواند از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری ویزا اخذ کند. به این نکته نیز توجه کنید چنانچه شخصی به تحصیل در آلمان علاقمند است؛ به دلیل طولانی بودن وقت سفارت باید بیشتر منتظر فرایند مهاجرتی خود بماند.

در همین راستا علاقمندان مهاجرت به خصوص مهاجرت به کشور آلمان می‌توانند با مراجعه به سایت الست گروپ به آدرس https://alast.group/ یا مقاله مهاجرت به آلمان الست گروپ اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنند و در صورت نیاز با مشاوران ما تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸
نادان!
|
Portugal
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
1
4
شدید روزنامه زرد! خبر چیپ !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
1
7
تبریک میگم...رسما تبلیغات چی شده اید؟ اونم برای یک شرکت مهاجرت ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
1
5
وای عاشق آلمانم
علی سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
3
سلام خسته نباشید برای افغانی های از ایران مهاجرت به آلمان امکان دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
2
سلام خسته نباشید مهاجرت برای افغانی ها از ایران به آلمان امکان پذیر است حالا هرچی باشد برای کار برای تحصیل امکان داره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
2
ممنون امیدوارم .همه مهاجرت کنند.شادید کسی به این بهانه زندگی کردن را یاد بگیرد.
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
2
2
چه تبلیغ چرت و تابلو و بی ارزشی بود مثلا چی بفهمیم از متن مصاحبه اولو اخرش میگه برین از خانم فلانی مشاوره بگیرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
2
با شعار اعتماد و ظاهری وجیه المنظر ، اما کاملا حرفه ای در کلاه برداری. روزنامه چی شما هم در این کلاه برداری سهیم هستید.چقدر گرفتید؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین