کد خبر: ۶۴۹۰۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

زمان پایان کرونا در ایران و جهان پیش‌بینی شد

محققان سنگاپوری در تحقیقی جدید زمان پایان یافتن اپیدمی کووید-۱۹ را پیش بینی کرده اند. طبق اطلاعات ۹۷ درصد این اپیدمی تا ۲۸ اردیبهشت در ایران کنترل می شود.
آفتاب‌‌نیوز :

محققان دانشگاه فناوری و طراحی سنگاپور(SUTD)در تحقیقی جدید با استفاده از هوش مصنوعی اطلاعات مربوط به پاندمی کووید ۱۹ در سراسر جهان را تحلیل و زمان احتمالی پایان یافتن شیوع کووید ۱۹ در کشورهای مختلف جهان را پیش بینی کرده‌اند.

به گزارش دانشگاه فناوری و طراحی سنگاپور، طبق اطلاعات آپدیت شده در ۲۸ آوریل (دیروز) در این تحقیق، پیش بینی می‌شود تا ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) ۲۰۲۰ میلادی ۹۷ درصد شیوع کووید ۱۹ در ایران پایان یابد. همچنین تا حدود ۲۸ سپتامبر (۷ مهر) سال جاری میلادی شیوع این بیماری به طور ۱۰۰ درصد پایان می‌یابد.

زمان پایان کرونا در ایران و جهان پیش‌بینی شد

زمان پایان کرونا در ایران و جهان پیش‌بینی شد

همچنین این وب سایت پیش بینی می‌کند تا ۳۰ ماه می (۱۰ خرداد) ۹۷ درصد شیوع ویروس کرونا در جهان پایان یابد. طبق پیش بینی مذکور این اپیدمی در یکم دسامبر (۱۱ آذر) در سراسر جهان به طور ۱۰۰ درصد پایان می‌یابد.

پیش بینی‌های محققان این دانشگاه درباره زمان پایان یافتن شیوع کووید ۱۹ در کشورهای مختلف جهان در وب سایتddi.sutd.edu.sg قابل مشاهده است.

زمان پایان کرونا در ایران و جهان پیش‌بینی شد

اطلاعات موجود این وب سایت با توجه به موارد تایید شده ابتلا به کووید ۱۹ در سراسر جهان ارائه شده است. البته در این وب سایت ذکر شده محتوا فقط برای مقاصد آموزشی و تحقیقاتی ارائه شده و احتمالاً اشتباهاتی نیز دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
0
2
فقط یک نکته جالب و قابل تامل هست و اونم اینه که چجوری وزیر بهداشت در اواخر سال 98 پیش بینی میکرد که ویروس کرونا تا اواخر اردیبهشت در ایران تمام میشه ؟! اگر اینا اینقدر عالم بودن که الان واکسنش رو پیدا کرده بودن !!
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
0
این الگوها نیز محدودیت های خودش را داره. برای اینکار بر روی آمار تجمعی مبتلایان‌بر اساس زمان نزدیک ترین یا بهترین تابع پارامتریک را روش برآزش می کنند و در احتمالات مختلف مثل ۹۵ و ۹۹ درصد را تخمین می زنند که چه زمان می شود. این الگو رفتار دیده شده رو مدل می کنه و شک ها رو نمی بینه. ولی یه تخمین خوب از وضعیت است بشرط اینکه شرایط تغییر نکند.
حمیدرضا-Mosafer
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
1
0
انشالله که نظر من غلط از آب در بیاد.

من در پس این نمودار یه چیز وحشتناک میبینم که بیشتر شبیه یه فاجعه هستش.
من هوش مصنوعی ندارم اما محاسبات چرتکه من نشون مید،،، احتمالا نیمه اول خرداد شروع پیک کرونا روزانه به 9000 مورد جدید برسه ((خودم میدونم. همه میگن ....شعر نگو!!!))
انشالله بخیر میگذره.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین