کد خبر: ۶۴۹۱۲۸
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

شمار مبتلایان به کرونا در کره جنوبی صفر شد

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های کره جنوبی اعلام کرد از ابتدای ماه فوریه (۱۲ بهمن ۱۳۹۸) تا کنون، برای نخستین بار امروز پنجشنبه هیچ موردی از ابتلا به کرونا در داخل کشور ثبت نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری یونهاپ روز پنجشنبه گزارش کرد کره جنوبی در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا، پس از چین به دومین کانون بزرگ همه گیری جهان تبدیل شده بود اما با انجام صدها هزار آزمایش و تدابیر محدود کننده، بکارگیری نرم افزارها و اجرای طرح های فاصله گذاری اجتماعی، موفق به مهار کرونا شده است.

مقامات بهداشتی کره جنوبی می گویند که با این حال در ۲۴ ساعت گذشته چهار مورد وارداتی ابتلا به کرونا در کشور ثبت شده است که همه آنها مربوط به «مسافران ورودی از کشورهای دیگر» بوده است.

شمار مبتلایان به کرونا در کره جنوبی صفر شد

گزارش می افزاید که این موضوع نشان می دهد کره جنوبی نهایتا منشا شیوع کرونا را خشکانده و توانسته است در داخل کشور شمار مبتلایان را صفر کند و اکنون روی مسافران ورودی متمرکز شده است حتی برخی از مکان های مذهبی چون کلیساها که زمانی در این کشور «منشا ابتلای خوشه ای به کرونا» بودند بازگشایی شده است.

در کره جنوبی تا امروز پنجشنبه شمار مبتلایان به کرونا ۱۰ هزار و ۷۶۵ نفر اعلام شده است که از این تعداد ۹ هزار و ۵۹ نفر درمان شده و ۲۴۷ نفر هم جانشان را از دست داده اند.

مرکز پیشگیری از بیماری های کره جنوبی می گوید تا کنون هزار و ۶۵ مورد وارداتی مبتلا به کرونا در این کشور به ثبت رسیده است که ۹۰ درصد آنها شهروندان کره ای هستند که به کشور بازگشته اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین