کد خبر: ۶۴۹۱۷۵
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶

کرونا در خوزستان رکورد زد/شناسایی ۱۸۶ مورد جدید/ ۲۱۶ فوتی و ۲۷۸۴ مبتلا تاکنون/ احتمال بازگشت سختگیری‌ها و تعطیلی صنوف

۱۸۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شد.
آفتاب‌‌نیوز :

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این تعداد مبتلا به تفکیک در اهواز ۸۱، شوشتر ۲۷، دزفول ۱۹، باوی ۱۰، رامهرمز هفت، مسجدسلیمان و کارون هر کدام ۶، شوش پنج، حمیدیه، ماهشهر، سوسنگرد و آبادان هر کدام چهار، رامشیر وهویزه هر کدام سه و ایذه، باغملک و امیدیه هر کدام یک مورد در ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شده‌اند.

دکتر حسین کاملی افزود: با احتساب این موارد جدید تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۲ هزار و ۷۸۴ نفر رسید.

کرونا در خوزستان رکورد زد/شناسایی ۱۸۶ مورد جدید/ ۲۱۶ فوتی و ۲۷۸۴ مبتلا تاکنون

وی ادامه داد:متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار مبتلا به کوئید ۱۹ جان باخته که به تفکیک در اهواز پنج و کارون و خرمشهر هر کدام یک مورد بوده، جان باخته تا تعداد جان باختگان به ۲۱۶ نفر افزایش یابد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: در حال حاضر ۳۰۴ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه از ابتدای آغاز بحران همه‌گیری کرونا ویروس تاکنون ۲ هزار و ۲۶۴ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیضص شدند.

 احتمال بازگشت سختگیری‌ها و تعطیلی مجدد صنوف

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از احتمال بازگشت برنامه‌های سختگیرانه اجتماعی و تعطیلی مجدد صنوف در صورت تداوم روند افزایشی ابتلا به کرونا در خوزستان خبر داد.

دکتر علی احسان‌پور امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کرونا در خوزستان گفت: تقریبا همه مناطق خوزستان روند افزایشی دارند و احتمال بازگشت محدودیت‌های اجتماعی در روزهای آینده وجود دارد.‌  با توجه به مستندات و شواهد موجود و در صورت تداوم شرایط اجتماعی فعلی که همراه با عدم توجه به هشدارهای خودمراقبتی است، هفته آینده بسیار سخت و دردناک خواهد بود.

احسان‌پور با بیان اینکه همه اقشار باید در امر فاصله‌گذاری اجتماعی شرکت کنند، گفت: عدم مراقبت و رعایت اصول بهداشتی توسط خانواده‌ها، به مرگ افراد مسن و بیماران قلبی و دیابتی می‌انجامد و این هشدار کاملا جدی است.

وی بیان کرد: در حاضر ۳۰۴ بیمار در مراکز بیمارستانی استان خوزستان تحت درمان هستند و خوشبختانه تاکنون ۲۲۶۴ بیمار پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

منبع: ایسنا و صداوسیما

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین