کد خبر: ۶۴۹۴۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴

نوروزی: می‌‎توانستم ۳ مدال طلای المپیک بگیرم

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: فدراسیون مشکلاتی را برایم به وجود آورد که مجبور به خداحافظی شدم و گرنه می‌توانستم ۳ طلای المپیک و ۷ طلای جهان را کسب کنم.
آفتاب‌‌نیوز :

امید نوروزی روز شنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: کسانی را که آن مشکلات را برایم به وجود آوردند را نمی‌بخشم در حالی که باید از من حمایت می‌کردند. کسی که رییس فدراسیون یا سرمربی تیم ملی است و چند کشتی گیر خوب دارد را باید دورشان حصار بکشند و از آنها مراقبت کنند و از آن‌ها مدال بخواهند.

وی در پاسخ به این سوال که خود اعتقاد به مسابقات انتخابی دارد اظهار داشت: من وقتی وارد کشتی شدم چندین مرتبه در پیکارهای قهرمانی کشور و جام یادگار امام شرکت کردم و در تورنمنت‌های مختلف حضور یافتم و ثابت کردم که من خوبم و بهترینم.

نوروزی: می‌‎توانستم ۳ مدال طلای المپیک بگیرم

نوروزی افزود: نفر دوم وزن من وقتی به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رفت برنز هم نمی‌گرفت. در حالی که من در بیشتر مسابقاتی که می‌رفتم مدال می‌گرفتم و در ۵ جام جهانی حریفان مستقیم خودم را شکست دادم. خوشبختانه الان فدراسیون فرایند انتخابی را تعریف کرده که به نظرم این فرایند باید اجرایی شود. الان به جرات نمی‌توانیم بگوییم که ما ۲ مدال مسجل داریم و باید بیشتر تلاش کنیم.

دارنده طلای المپیک لندن در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی شود؟ تصریح کرد: فدراسیون و به خصوص علیرضا دبیر رییس فدراسیون و حمید سوریان نایب رییس فدراسیون به من لطف دارند. اگر از من برای مسوولیتی دعوت کنند و نتوانم برنامه‌ها و ایده‌هایم را اجرا کنم، درست نیست و البته باید مربیان و قهرمانان را رصد کنیم و به آنها کمک کنیم.

وی همچنین در خصوص سرمربیگری تیم ملی نیز گفت: مخالف این موضوع هستم که یک قهرمان جهان و المپیک حتما باید سرمربی تیم ملی شود و هر جا نیاز باشد باید کمک کنیم و فعلا بستر فراهم نیست.

فرنگی کار سابق تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص تعویق بازی‌های المپیک گفت: این موضوع به نفع هم کشتی آزاد و هم فرنگی شد. تعدادی از ملی‌پوشان مصدوم بودند که فرصت کافی برای مداوا خواهند داشت و کادر فنی تیم ملی هم فرصت کافی برای آماده سازی خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین