کد خبر: ۶۴۹۵۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

فیلم| توضیح محمود کریمی درباره روضه جنجالی

کریمی یک روز پس از خواندن روضه جنجالی، قبل از آغاز دعای ابوحمزه ثمالی توضیحاتی درباره مطالب مطرح شده در روضه‌اش داد و گفت: این سخنانش یک حکایت بوده که در زندگی معمولی برای خیلی از افراد رخ داده است، نه یک روایت دینی.
آفتاب‌‌نیوز :

محمود کریمی از مداحان اهل بیت ‌(ع) که در شب‌های ماه رمضان در حرم مطهر رضوی دعای ابوحمزه ثمالی را می‌خواند قبل از آغاز دعا در روضه‌ای حکایتی درباره امام حسین (ع) تعریف کرد که باعث ناراحتی شماری از دوستداران اهل بیت‌ (ع) و انتقادات آنها از وی شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ محمود کریمی در این مداحی که به صورت زنده از شبکه دوم سیما پخش می‌شد گفته بود که فردی به نام خسرو در حالت مستی با امام حسین (ع) تخته نرد بازی کرده و دو کسیه برنج به ایشان باخته و این کیسه‌ها را به هیات محل داده است.

او در این مداحی گفته است: «وقتی این فرد به هیات می‌رسد به او می‌گویند خانمی منتظرت بود، وقتی نیامدی گفت به او بگویید نذرت قبول است اما هیچ وقت با بچه من قماربازی نکن».

کریمی یک روز پس از خواندن این روضه، قبل از آغاز دعای ابوحمزه ثمالی توضیحاتی درباره مطالب مطرح شده در روضه‌اش داد و گفت: این سخنانش یک حکایت بوده که در زندگی معمولی برای خیلی از افراد رخ داده است، نه یک روایت دینی.

وی همچنین اعلام کرد که این فرد در «خیال خود با امام معصوم قمار بازی کرده بود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
1
2
امثال تو دین را مستمسک درآمد مالی و اموردنیوی خود قرارداده اند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین