کد خبر: ۶۴۹۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
افزایش موارد بستری ناشی از کرونا در خوزستان

شناسایی ۱۶۵ مورد ابتلای جدید به کرونا در خوزستان/ لالی هم کرونایی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: طی شبانه‌روز گذشته، ۱۶۵ مورد ابتلای جدید به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی و ثبت شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

علی احسان پور ظهر امروز یکشنبه در خصوص جدیدترین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان، اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته، ۱۶۵ مورد ابتلای جدید به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی و ثبت شده است و با احتساب این موارد جدید، شمار مبتلایان این بیماری در خوزستان به سه هزار و ۲۰۶ مورد افزایش یافت.

وی افزود: این موارد جدید به تفکیک شهرستان، شامل: اهواز ۷۴ مورد، اندیمشک و دزفول هر کدام ۱۰ مورد، هندیجان ۹ مورد، رامهرمز هشت مورد، ایذه، کارون و هویزه هر کدام هفت مورد، ماهشهر ۶ مورد، بهبهان و شوشتر هر کدام پنج مورد، باوی و حمیدیه هر کدام سه مورد، مسجدسلیمان، آبادان و خرمشهر هر کدام ۲ مورد و باغملک، دشت آزادگان، رامشیر، شوش و لالی( لالی از جمله شهرهایی بود که بیمار کرونایی نداشت) هر کدام یک مورد بوده است.

۱۶۵ مورد ابتلای جدید به کرونا در خوزستان شناسایی شد/ لالی هم کرونایی شد

احسان پور به افزایش تعداد موارد بستری در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر نیز ۴۱۰ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمانی استان تاکنون دو هزار و ۵۷۰ نفر از مبتلایان، پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

وی در پایان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند تا به این ترتیب مجموع فوت‌شدگان این بیماری به ۲۲۶ نفر در خوزستان برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
0
0
سلام .از همه کادر درمانی تشکر و قدردانی میکنم.امیدوارم هر زودتر از شر این مریضی راحت بشیم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین