کد خبر: ۶۴۹۷۲۹
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

پلمب 20 آرایشگاه متخلف در بحبوحه کرونا در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از پلمب 20 آرایشگاه متخلف درپی عدم رعایت مصوبات ستادملی مقابله با کرونا خبر داد.
پلمب 20 آرایشگاه متخلف در بحبوحه کرونا در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادر مرادی دراین باره گفت: با توجه به مصوباتی که ستادملی مقابله با کرونا در خصوص عدم فعالیت مشاغل دارای ریسک بالا داشت، پلیس اماکن نیز اقدامات خود را با هماهنگی صنوف مربوطه در دستور کار قرار داد و از طریق گشت زنی و پیگیری گزارش های دریافتی برای تخلفات نظارت داشت.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز در چند روز گذشته ماموران پلیس اماکن 20 آرایشگاه متخلف را که بر خلاف مصوبات ستادملی مقابله با کرونا اقدام به فعالیت کرده بودند، پلمب کرد. این آرایشگاه ها هم زنانه وهم مردانه بودند و برخی از آنها با گزارش و اعلام صنوف مربوطه پلمب شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: همچنین دو باشگاه بدنسازی هم که برخلاف مقررات فعالیت داشتند شناسایی و پلمب شد.

مرادی اضافه کرد: پلیس بر واحدهای عرضه کننده قلیان نیز نظارت داشته و با تعدادی از این واحدها که اقدام به عرضه قلیان کرده بودند، برخورد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید تابع دستورات و مصوبه های ستادملی مقابله با کرونا باشند، گفت: چنانچه دستورالعمل جدیدی از سوی این ستاد برای پایتخت اتخاذ شود، پلیس نیز آن را اجرا خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین