کد خبر: ۶۵۰۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

آزارگر زنان تنها در غرب تهران دستگیر شد

مردی که در پوشش مسافربر اقدام به آزار و اذیت مسافران خانم و سرقت از آنان می کرد، دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

در تاریخ بیستم فروردین ماه امسال پرونده‌ای با موضوع سرقت همراه با آزار و اذیت با شکایت زنی جوان برای رسیدگی تخصصی از شعبه نهم بازپرسی دادسرای 27 تهران تهران به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد. با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی زن جوان در مقر انتظامی حاضر شده و به ماموران گفت:‌ هجدهم فروردین ماه از میدان صادقیه به مقصد میدان پونک سوار بر یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ به رانندگی مردی حدوداً 35 ساله شدم، اما راننده پس از طی مسافتی ناگهان تغییر مسیر داده و با توقف در یکی از خیابان‌های فرعی و خلوت با تهدید سلاح سرد علاوه بر آزار و اذیت، اموالم را به سرقت برده و متواری شد. من هم به قدری ترسیده بودم که نتوانستم پلاک خودرو را ثبت کنم.

آزارگر زنان تنها در غرب تهران دستگیر شد

کارآگاهان با شنیدن اظهارات شاکی راهی محل وقوع جرم شدند و در تحقیقات اولیه و بررسی های میدانی موفق شدند شماره پلاک خودروی متهم را بدست آورند. همچنین با انجام رصد های اطلاعی مشخص شد که خودرو پراید سرقتی بوده و در پانزدهم فروردین ماه از محله کن سرقت شده است.

همزمان با رسیدگی به این پرونده سه پرونده مشابه دیگر نیز که در آن شکات زن به همین شیوه مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند، به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در تحقیقات اولیه از شکات مشخص شد، عامل آزار همان مرد جوان است.

با تجمیع اطلاعات به‌دست آمده متهم 36 ساله به هویت معلوم از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص شد که این فرد دارای سوابق کیفری در زمینه سرقت منزل و سرقت خودرو است. در همین راستا نیز ماموران مخفیگاه متهم را در حوالی خیابان ستارخان شناسایی کرده و پس از اخذ مجوز قضایی او را در تاریخ در بیست و چهارم فروردین ماه دستگیر و به مقر انتطامی منتقل شد. همچنین در بازرسی از این محل خودروی سواری پراید مذکور نیز مشاهده و توقیف شد.

با انتقال متهم به مقر پلیس، وی در حالی که همچنان منکر هرگونه بزه انتسابی بود با تعدادی از شکات روبرو شده و در حالی که هیچ راه فراری پیش رو نداشت به جرم خود که سرقت همراه با آزار و اذیت زنان در پوشش مسافر بود اقرار کرد و گفت:‌ پس از سرقت خودروی پراید تصمیم گرفتم در پوشش مسافربر اقدام به سوار کردن زنان جوان و تنها کنم. در همین راستا نیز در محدوده غرب تهران با خودرو گشت می‌زدم. محل خلوتی را هم از قبل شناسایی کرده بودم و پس از سوار کردن زنان با تغییر مسیر به این محل رفته و پس از آزار و اذیت توام با تهدید آنان، اموال گرانبها و وجه نقدشان را هم سرقت کرده و متواری می‌شدم.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که تاکنون چهار قربانی این مرد شناسایی شده‌اند و با دستور مقام قضایی تحقیقات تکمیلی برای کشف جزئیات پرونده در جریان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین