کد خبر: ۶۵۰۱۶۵
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵

مجسمه فردوسی قزوین آسیب ندیده؟

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در خصوص شایعات تخریب مجسمه فردوسی آنرا نادرست خواند و گفت: مجسمه فردوسی هیچ گونه آسیبی ندیده بلکه برای اصلاح پایه و رفع مشکلات فنی در این سازمان نگهداری می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

داریوش قاسمی روز چهارشنبه با بیان اینکه قصد برداشتن این مجسمه در خیابان فردوسی را نداریم،افزود: مجسمه فردوسی در محل قبلی نصب به دلیل نبود تناسب بین پایه سه متری و خود مجسمه با یک متر و ۶۵ سانت جمع آوری شد.

وی اظهار داشت: هم اکنون شهرداری منطقه ۲ قزوین در حال بازپیرایی و ساخت پاتوق محله عدل است و به همین منظور، بهترین فرصت برای اصلاح پایه مجسمه بود تا بتوانیم طول پایه را به ۶۰ سانت برسانیم تا تناسب بین مجسمه و پایه ایجاد شود.

مجسمه فردوسی قزوین آسیب ندیده؟

این مسوول تصریح کرد:طرح پاتوق محله میدان عدل در فضایی به مساحت یک‌ هزار و ۶۰۰ مترمربع با ۸۰۰ متر مربع فضای سبز در حال احداث است.

قاسمی اضافه کرد: متاسفانه برخی با شایعه پراکنی و ایجاد جو سازی در فضای مجازی از تخریب مجسمه فردوسی خبر داده اند در صورتی که اصل مجسمه در صحت و سلامت بوده و تا ۱۰ روز آینده پایه و مجسمه اصلاح و در محل اصلی خود نصب خواهد شد.

وی یاد آور شد: به شهروندان اطمینان خاطر می‌دهیم که مجسمه فردوسی سالم است و در سازمان زیباسازی قرار دارد و به زودی در مکانی اصلی نصب خواهد شد.

قزوین دارای سه منطقه شهرداری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین