کد خبر: ۶۵۰۱۷۲
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳

دیبالا بالاخره کرونا را شکست داد

مهاجم یوونتوس پس از ۴۷ روز تست کرونایش منفی اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز :

چند روز پس از مثبت اعلام شدن چهارمین تست کرونا، پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس با خبر از وضعیت سلامتی خود، خیال هواداران و جهان فوتبال را راحت کرد. بازیکن آرژانتینی در اینستاگرامش نوشت که پس از یک ماه و نیم بهبود یافته است و دیگر به کووید ۱۹ مبتلا نیست.

به گزارش اینفوبائه،او با منتشر کردن عکسی از خود که در حال خوشحالی است، نوشت: تصویر من گویای همه چیز است، بالاخره بهبود یافتم.

دیبالا بالاخره کرونا را شکست داد

تقریبا همزمان یوونتوس یک بیانیه منتشر و اعلام کرد، هر دو تست اخیر دیبالا منفی بوده است. بازیکن آرژانتینی بهبود یافته است و می‌تواند از قرنطینه خانگی خارج شود.

دیبالا در توئیترش نوشت: در هفته‌های اخیر درباره وضعیت سلامتی من خیلی صحبت می‌شد. دوباره از شما به خاطر حمایت‌هایتان تشکر می‌کنم.

دیبالا که به «جواهر» معروف است، برای نخستین بار تست کرونایش در بیست‌ویکم مارس مثبت اعلام شد. اولین بازیکنی که در سری آ به کووید ۱۹ مبتلا شد، دنیله روگانی دیگر بازیکن یوونتوس بود. باشگاه تورینی چند روز بعد اعلام کرد، بلز ماتوئیدی و دیبالا هم به کرونا مبتلا شده‌اند. تفاوت دیبالا با دیگر بازیکنان این بود که تست کرونایش پس از ۴۷ روز منفی اعلام شد.

بر این اساس مهاجم آرژانتینی می‌تواند در تمرینات یوونتوس شرکت کند. بانوی پیر از سه‌شنبه تمرینات خود را از سر گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین