کد خبر: ۶۵۰۱۷۳
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۶

ترامپ: بحران کرونا از ۱۱ سپتامبر بدتر است

رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که بحران کرونا در این کشور از حملات یازدهم سپتامبر و حمله غافل‌گیرانه به پرل هاربر توسط ارتش ژاپن بدتر و سخت‌تر است.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات متحده در گفت‌وگو با خبرنگاران در کاخ سفید با اشاره به تأثیر جهانی ویروس همه‌گیر کرونا و برخی دیگر از وقایع نه‌چندان خوشایند در تاریخ این کشور مانند حملات یازدهم سپتامبر و حمله غافل‌گیرانه به پرل هاربر توسط ارتش ژاپن در سال ۱۹۴۱ اعلام کرد که بحران کروناویروس ازحملات یازدهم سپتامبر و حمله پرل هاربر هم بدتر است.

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که قصد دارد تا هفته آینده اعضای جدید کارگروه مقابله با کروناویروس در این کشور را اعلام کند که تمرکزشان بر اقدامات پیشگیرانه‌ی پزشکی و کاهش محدودیت‌های اعمال شده بر زندگی اجتماعی و مشاغل آمریکایی‌ است.

ترامپ: بحران کرونا از ۱۱ سپتامبر بدتر است

ترامپ در نشست خبری کاخ سفید اعلام کرد: این (کرونا) بدتر از حمله پرل هاربر است. این بحران بدتر از حادثه‌ی یازدهم سپتامبر که منجر به کشته شدن حدود ۳ هزار نفر و تخریب مرکز تجارت جهانی در نیویورک شد، است که هرگز نباید اتفاق می‌افتاد.

تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کرونا در ایالات متحده در حال حاضر از مرز ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر فراتر رفته است و حدود ۷۳ هزار نفر هم بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین