کد خبر: ۶۵۰۳۲۷
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

گروکشی به سبک کارگزار پرسپولیس!

با وجود اینکه سرپرست باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرده قرارداد این باشگاه و کارگزارش فسخ شده، اما کماکان فضاهای رسانه‌ای پرسپولیس‌ در اختیار کارگزار است.
آفتاب‌‌نیوز :

دوم اردیبهشت ماه باشگاه پرسپولیس در نامه رسمی به شرکت داده آتیه پرداز رسما اعلام کرد قرارداد طرفین فسخ شده است. پس از این نامه نیز مهدی رسول‌پناه هشتم اردیبهشت طی یک مصاحبه در جمع خبرنگاران رسما عنوان کرد که قراداد پرسپولیس‌ با کارگزارش (شرک داده آتیه پرداز) فسخ شده است تا اینگونه مهر تاییدی بر خاتمه همکاری پرسپولیس‌ و کارگزارش زده باشد.

مدیران شرکت کارگزار که تمایلی به پایان همکاری نداشتند، پس از دریافت نامه فسخ، مذاکرات مختلفی را انجام دادند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه بدهند. با این حال مهدی رسول‌پناه در آخرین مصاحبه خود در تاریخ ١٧ اردیبهشت که با یک شبکه رادیویی انجام داد، درباره همکاری با شرکت داده آتیه پرداز اظهار کرد: ما فسخ کردیم تا شرایط بهتر شود. این قرارداد نه تضمینی داشت و نه کف درآمد. ما آن را فسخ کردیم تا با شرایط بهتری روبرو شویم. این شرکت هم مثل شرکت‌های دیگر پیشنهاد تازه‌ای داد، ما هم در حال بررسی هستیم و ان شاالله به نتیجه هم می‌رسیم.

گروکشی به سبک کارگزار پرسپولیس!

اظهارات سرپرست باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد این باشگاه رسما قرارداد خود را با شرکت داده آتیه پرداز فسخ کرده اما نکته جالب در اینجا است که شرکت کارگزار کماکان اداره فضاهای رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد. به عبارت دیگر با وجود ارسال نامه فسخ از سوی پرسپولیس، اینستاگرام رسمی باشگاه ، حساب رسمی توییتر باشگاه و اپلیکیشن رسمی در اختیار کارگزار است. نکته جالب تر این است که کما فی السابق بازیکنان و مربیان تیم‌ هم با بخش رسانه‌ای کارگزار به صورت اختصاصی مصاحبه می‌کنند تا روی فضاهایی که در اختیار دارند (اینستاگرام، توییتر و اپلیکیشن) منتشر شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد با وجود درخواست باشگاه پرسپولیس، شرکت کارگزار از بازپس دادن اداره فضاهای رسانه‌ای باشگاه خودداری کرده است. همین امر هم سبب شده در آخرین جلسه مدیران شرکت و پرسپولیس‌، مهرداد هاشمی به عنوان عضو هیات مدیره، جلسه را تحریم کند. از قرار معلوم هاشمی اعلام کرده تا زمانی که شرکت کارگزار فضاهای رسانه‌ای باشگاه را پس ندهد، برای همکاری مجدد حاضر به مذاکره نیست.

این روزها اتفاقات عجیبی در پرسپولیس رخ می‌دهد. اینکه چطور مدیران پرسپولیس‌ می‌گویند قرارداد همکاری با کارگزار فسخ شده اما عملا همکاری ادامه دارد موضوعی است که نهادهای نظارتی باید به آن ورود کنند اما موضوع مهم تر این است که به راستی پرسپولیس‌ تا چه زمانی می‌خواهد در این بلاتکلیفی اداره شود؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین