کد خبر: ۶۵۰۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۴
فرماندار دماوند:

دماوند به شرایط با ثبات رسید اما مردم هوشیار باشند

 سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: در حال حاضر شهرستان دماوند به شرایط باثباتی رسیده ‌و در چند ساعت آینده نیز آرامش کاملی در شهرستان برقرار خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی حیدری با اشاره به وقوع زمین‎‌لرزه در شهرستان دماوند اظهار داشت: خوشبختانه خسارت مالی در شهرستان وجود نداشته و در خسارت جانی نیز یک نفر در بخش رودهن فوتی و در سطح شهرستان 7 نفر مصدوم داشتیم که به دلیل ترس و وحشت در هنگام خروج از محل سکونت دچار مصدومیت شده‌اند و هیچ یک از مصدومیت‌ها به دلیل ریزش آوار نبوده است.

وی سپس با اشاره به آماده‌باش تمامی نیروهای شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، نیروهای خدماتی، هلال احمر تصریح کرد: تمامی تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری در پایگاه هلال احمر چناران پیش از این تهیه شده و بخشی دیگر از این امکانات را نیز به جای دیگر انتقال داده‌ایم که در مواقع نیاز بتوانیم وارد عمل شویم.

دماوند به شرایط با ثبات رسید اما مردم هوشیار باشند

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند با بیان اینکه طبق آخرین آمار 8 پس‌لرزه در شهرستان وجود داشت افزود: در حال حاضر شهرستان به شرایط با ثبات رسید و در چند ساعت آینده آرامش کامل را در شهرستان خواهیم داشت؛ اما مردم هوشیار باشند و هیچ نگرانی به دل راه ندهند زیرا هیچ مشکلی در شهرستان وجود ندارد و ما در کنار آن‌ها هستیم و آن‌ها باید با خونسردی خود به ما کمک کنند تا اگر مسئله‌ای پیش آمد بتوانیم منطقی رفتار کنیم.

حیدری ضمن تکذیب شایعه درگیری با موضوع زمین‌لرزه در سه روز گفت: اوج نگرانی و احتیاط نهایی این اتفاقات عمدتاً پنج الی شش ساعت پس از زلزله است؛ زمان سه روزه نگران‌کننده نیست و صرفاً برای این است که مردم یک آمادگی و هوشیاری نسبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه چندین ورزشگاه نیز برای خدمت‌رسانی مردم آماده شده است تصریح کرد: خوشبختانه هیچ خسارت و خرابی در روستاها وجود نداشته است و شرایط به ما این هشدار را می‌دهد که آماده‌باش باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین