کد خبر: ۶۵۰۴۷۲
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹

روحانی: شرایط واگذاری سهام عدالت در بورس تسهیل شود

رییس جمهوری با اشاره به اهمیت موضوع آزاد سازی سهام عدالت در اقتصاد کشور، خطاب وزیر اقتصاد و دارایی گفت: باید در راستای تسهیل شرایط برای آن گروه از افرادی که می‌خواهند سهام خود را در بورس عرضه کنند، روش و ساز و کاری مشخص در نظر گرفته شود تا مردم بتوانند به راحتی و سهولت هرچه سریعتر در این زمینه اقدام کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه در تماس تلفنی با فرهاد دژپسند، افزود: باید با همکاری کارگزاری‌های بورسی در بانک‌ها سیستمی برای راهنمایی مردم در زمینه نگهداری یا عرضه سهام با روشی مشخص و قابل دسترس و فهم ایجاد شود.

روحانی همچنین به وزیر امور اقتصادی و دارائی، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهوری دستور داد تا زمینه‌های لازم برای عرضه و توسعه سهام شرکت‌های معدنی را فراهم و برنامه ریزی‌ها و اقدامات لازم در راستای تسریع و تسهیل در این زمینه را انجام دهند.

روحانی: شرایط واگذاری سهام عدالت در بورس تسهیل شود

رییس جمهوری اظهار داشت: باید ساز و کاری در نظر گرفته شود تا کسانی که امتیاز بهره برداری از معادن در بخش خصوصی به آنان واگذار شده و معادن آنها غیر فعال هستند، یا با مشوق های لازم معادن را فعال کنند و یا امتیاز آنها واگذار شود.

روحانی همچنین دستور داد تا بررسی های لازم برای ایجاد بورس املاک ومستغلات کشور برای عرضه سهام املاک انجام و ساز و کار مربوط به آن تدوین شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین