کد خبر: ۶۵۰۵۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

دفاع قاطع مهدی چمران از سفرهای استانی قالیباف برای پیروزی در انتخابات ریاست مجلس یازدهم

ایده‌آل ما شکل‌گیری مجلسی قدرتمند به لحاظ معیارهایی است که اکثریت منتخبان مجلس یازدهم در کلیات و اصول آن همراه و هم فکر هستند و انتظار داریم روند تشکیل مجلس طبیعی، با کمترین چالش و بیشترین بهره باشد.
دفاع قاطع مهدی چمران از سفرهای استانی قالیباف برای پیروزی در انتخابات ریاست مجلس یازدهم
آفتاب‌‌نیوز :

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: نمی‌دانم قالیباف رییس مجلس می‌شود یا نه، من پیش‌گو نیستم بلکه منتظر می‌مانیم که در مجلس چگونه تصمیم‌گیری می‌شود و اکثریت چه کسی را به عنوان رییس مجلس انتخاب می‌کنند.

مهدی چمران، درباره آمادگی منتخبان مجلس یازدهم و رایزنی‌ها و گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب رییس مجلس، اظهار کرد: طبیعی است که منتخبان برای آشنایی بیشتر به دیدن هم بروند، من در این روند دخالت نمی‌کنم ولی پی‌گیری‌هایی که انجام داده‌ام حاکی از تعامل و تفاهم برای پیشبرد اهداف مجلس شورای اسلامی است.

نائب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: ایده‌آل ما شکل‌گیری مجلسی قدرتمند به لحاظ معیارهایی است که اکثریت منتخبان مجلس یازدهم در کلیات و اصول آن همراه و هم فکر هستند و انتظار داریم روند تشکیل مجلس طبیعی، با کمترین چالش و بیشترین بهره باشد.

چمران درباره سفرهای استانی محمدباقر قالیباف برای جلب آرای منتخبان برای کسب کرسی ریاست مجلس یازدهم، گفت: این کار غیرقانونی نیست و برای تسهیل در شکل‌گیری مجلس یازدهم است. در گذشته چنین سفرهایی‌ نبوده، ولی حالا انجام می‌شود و ممکن است در آینده تکرار نشود. یک منتخب مجلس تشخیص داده به استان‌ها سفر کند. ضمن اینکه از کجا معلوم که قالیباف برای ریاست و یا اهداف دیگر به استان‌ها می‌رود؟

این فعال اصولگرا با بیان اینکه تکلیف رییس و هیات رییسه مجلس یازدهم در صحن مجلس روشن می‌شود، افزود: البته رایزنی‌ها و دید و بازدیدهایی که طی روزهای بعد از انتخابات صورت گرفته و هنوز هم ادامه دارد، در جهت‌گیری و شناخت نمایندگان از هم و همچنین انتخاب گزینه ریاست مجلس مفید است و باعث می‌شود وقت مجلس برای این امور گرفته نشود.

چمران یادآور شد: نمی‌دانم قالیباف رییس مجلس می‌شود یا نه، من پیش‌گو نیستم بلکه منتظر می‌مانیم که در مجلس چگونه تصمیم‌گیری می‌شود و اکثریت چه کسی را به عنوان رییس مجلس انتخاب می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
roham
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
0
2
دفاع قاطع مهدی چمران از سفرهای استانی قالیباف !!!! آیا عملکرد شما آقای چمران ( رییس پیشین شورای شهر تهران ) و آقای قالیباف ( شهردار پیشین تهران ) در شهر تهران و شهرداری قابل دفاع هست که حالا قاطعانه از ایشون دفاع میکنی برای ریاست مجلس ؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین