کد خبر: ۶۵۰۵۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

سکه رکورد زد/ قیمت در بورس امروز 7 میلیون تومان

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت سکه در بورس امروز به 7 میلیون تومان و قیمت سنتی و معمول آن در بازار 6 میلیون 720 هزار تومان رسیده است، این درحالی است که قیمت جهانی طلا امروز تغییری نداشته است.
سکه رکورد زد/ قیمت در بورس امروز 7 میلیون تومان
آفتاب‌‌نیوز :

محمد کشتی آرای گفت: با توجه به افزایش قیمت ارز و تقاضا در بازار قیمت طلا و سکه به رکورد جدیدی در بازار دست یافته است. چنانچه قیمت سکه در بورس امروز به 7 میلیون تومان و قیمت سنتی و معمول آن در بازار 6 میلیون 720 هزار تومان رسیده است، این درحالی است که قیمت جهانی طلا امروز تغییری نداشته است.

وی ادامه داد: بر همین اساس قیمت هر انس در بازارهای جهانی به 1703 دلار، قیمت سکه طرح قدیم 6 میلیون و 500 هزار تومان، سکه طرح جدید 6 میلیون720 هزار تومان، نیم سکه 3 میلیون و 370 هزار تومان، ربع سکه نیز 1 میلیون و 940 هزارتومان و سکه یک گرمی نیز 980 هزارتومان است.

کشتی آرای افزود: همچنین امروز هرمثقال طلا 2 میلیون و 820 هزار تومان و هرگرم طلای 18 عیار نیز 653 هزار و 500 تومان معامله شد.

این کارشناس بازار طلا افزایش نرخ ارز و تقاضا را دلایل اصلی افزایش قیمت طلا در بازار بیان کرد و گفت: تقاضاهای فعلی در بازار طلا به جهت سرمایه‌گذاری است و به همین دلیل افزایش قیمت ارز و تقاضا موجب افزایش قیمت طلا شده است.

کشتی‌آرای با بیان اینکه قیمت طلا و سکه همیشه در نوسان است، گفت: قیمت طلا و سکه تابع قیمت جهانی طلا و نرخ ارز است، بنابراین هر زمان که این معیارها دارای نوسان باشد طبیعتا این نوسان در بازار طلا نیز وجود خواهد داشت و مانند کالاهای دیگر نیست که بتوان یک قیمت ثابتی بر ای آن در نظر گرفت.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی در کشور حتی برای یک ساعت آینده نیز نمی‌توان قیمت را پیش‌بینی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
0
1
مسخره است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
0
1
زندگی تو این محیط چیزی جز بیماری. دوری از خدا. دوری از انسانیت وغیره ندارد
واقعا دیگه خسته شدیم از این همه تغییرات ساعتی اقتصاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
0
1
خدایا ما را از دست این گرانی لجام گسیخته نجات بده. نرخ ارز چرا باید هر روز گرانتر شود. سکه 7 میلیونی چه معنی می دهد. دولتمردان هم هیچ کاری نمی کنند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین